رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان محمودآباد گفت: مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محمودآباد با اشاره به جمع آوری ۵۱۰ میلیون صدقه در این شهرستان، گفت: ۱۵ هزار و ۶۷۰ صندوق صدقه کوچک خانگی، متوسط و بزرگ رد این شهرستان وجود دارد و مردم نوعدوست این شهرستان در این بخش همکاری خوبی دارند.

او افزود: صدقات جمع آوری شده برای نیازمندان این شهرستان دربخش‌های فرهنگی، مسکن، درمان، جهیزیه، اشتغال، اکرام، ایتام هزینه شده است.

او همچنین به پرداخت زکات از سوی خیران این شهرستان اشاره و گفت: ۳۹۳ میلیون تومان زکات در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد محمودآباد با اشاره به تشکیل شورای زکات در ۶۹ روستای این شهرستان افزود: زکات جمع آوری شده در روستا‌ها برای همان روستا هزینه می‌شود.

علیزاده گفت:در محمود آباد یکهزار و ۲۵۹ خانوار معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد محمود آباد گفت: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند زکات خود را ازا طریق تلفن همراه طریق تلفن همراه با شماره گیری #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.