رقابت‌های قهرمانی دستجات آزاد اسکیت سرعت نوجوانان کشور در اصفهان با کسب دو گردن آویز طلا و نقره برای اسکیت سوار کرمانی همراه بود.

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت‌های قهرمانی دستجات آزاد اسکیت سرعت نوجوانان کشور در دو بخش آقایان و بانوان با حضور اسکیت سوارانی از سراسر ایران به مناسبت گرامیداشت روز اصفهان به مدت دو روز به میزبانی این استان برگزار شد.

او افزود: طا‌ها فتح آبادی و محمد علی بیات از شهرستان کرمان، امیرحسین سلطانی زنگی، میثم میرزایی، پارسا شیخ حسینی از شهرستان رفسنجان و علی عرشیا مظفری از شهرستان بم به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور یافتند.

آشورماهانی تصریح کرد: حسین صداقت زاده نیز از کرمان به عنوان داور و عادله ادب نژاد به عنوان مسئول فنی مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت کشور در این مسابقات حاضر شدند.

او بیان داشت: در پایان این رقابت ها، طا‌ها فتح‌آبادی، ورزشکار شایسته کرمانی، پس یک رقابت سخت و نفس گیر با رقبای قدر خود موفق به کسب ۲ گردن آویز طلا و نقره از این رویداد ورزشی شد.

آشورماهانی افزود: فتح آبادی در ماده ۱۰۰۰ متر با پشت سر گذاشتن کلیه رقبا به مدال طلا و در ماده ۳۰۰ متر به گردن آویز نقره دست پیدا کرد تا بار دیگر برای استان خود افتخار آفرینی کند.

او این درخشش را به این ورزشکار با اخلاق و آینده دار، مربی وی و خانواده اش تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.