رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان از افزایش ۵۰ درصدی میزان مراجعین سرپائی به بیمارستان بوعلی زاهدان به دنبال شروع همه گیری آنفلوآنزا خبر داد.

افزایش میزان مراجعین سرپائی به بیمارستان بوعلی زاهدان در پی شیوع آنفلوآنزا به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ؛ شهاب‌الدین مشائی  رئیس بیمارستان بوعلی زاهدا اظهار کرد: قبل از بحران آنفلوآنزا به طور متوسط در هر شبانه روز حدود ۴۵۰ نفر برای ویزیت سرپایی به بیمارستان بوعلی زاهدان مراجعه می‌کردند و در شرایط عادی در هر شیفت یک نفر از همکاران پزشک عمومی در بخش اورژانس مستقر بودند.

او افزود: با شروع همه گیری اخیر آنفلوآنزا تعداد مراجعین به بخش اورژانس به بیش از ۸۵۰ نفر در شبانه روز رسیده است و به همین دلیل همکاران پزشک عمومی شاغل در سایر واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز برای مشارکت در ویزیت بیماران به این بیمارستان معرفی شده اند.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد در عصر روز جمعه به دلیل تعطیلی مطب‌های سطح شهر میزان مراجعات سرپایی افزایش پیدا کند، در حال حاضر ۴ نفر از همکاران پزشک عمومی و دستیاران تخصصی در بخش اورژانس به ویزیت همشهریان عزیز مشغول هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار