رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: ۲۳۹ نفر در طول ۶ روز به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس در البرز ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۹۷ نفر مرد و ۴۲ نفر زن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردی، رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: امروز ۵۳ نفر در استان البرز به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

او افزود: ۵ نفر از افراد ثبت نام شده مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بوده و ۴۸ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا هستند.

فردی گفت: از نظر تحصیلات ۹ نفر دارای مدرک دکتری و ۴۲ نفر فوق لیسانس و دو نفر نیز دارای مدرک لیسانس هستند.

او در تشریح سوابق کاری داوطلبان افزود: ۲۴ نفر کارمند، ۵ نفر بازنشسته، ۷ نفر فرهنگی، یک نفر دارای شغل آزاد و ۱۶ نفر دارای سایر مشاغل هستند.

رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: از نظر گروه سنی؛ ۶ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۳ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۴ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۰ نفر در رده سنی ۴۶تا۵۰ سال، ۴ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، ۳ نفر ۶۱ تا ۶۵ سال و دو نفر نیز در رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال هستند.

فردی افزود: از مجموع ۲۳۹ نفر ۲۰۱ نفر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و ۳۸ نفر در مرکز حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد داوطلب شده اند.

او گفت: ۲۲ نفر از این تعداد در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.