رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در ششمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر برای نمایندگی حوزه های انتخابیه استان یزد اقدام کرده‌اند.

نام نویسی ۳۲ داوطلب جدید برای ورود به خانه ملت احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: در ششمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر برای تصدی کرسی‌های نمایندگی حوزه های انتخابیه استان یزدنام نویسی کردند.

او افزود:  از این تعداد ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، هفت نفر در حوزه انتخابیه مهریز و بافق و ابرکوه و خاتم و بهاباد، چهار نفر در حوزه انتخابیه اردکان و دو نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد ثبت نام کردند.

ترحمی ادامه داد:  هشتاد درصد نامزد‌های انتخاباتی این دوره در رده سنی بین ۳۰تا ۴۵ سال قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اضافه کرد: سیاست راهبردی وزارت کشور حول چهار محور سلامت انتخابات، قانونمداری، امنیت و مشارکت حداکثری است که برای تحقق این چهار محور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

او اظهارداشت: سه محور سلامت، قانونمداری و امنیت انتخابات به عنوان وظایف اصلی ستاد انتخابات است و کلیت آن با نظارت وزارت کشور انجام می‌شود و با ساز و کارها، ابلاغ وظایف و تمهیدات انجام شده، برگزاری انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل و در چارچوب قوانین و مقررات را تضمین می‌کنیم.

او با بیان اینکه فردا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور، سفارت‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فرمانداری‌های مرکز چهار حوزه انتخابیه در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار