استاندار خراسان رضوی گفت: ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان فعالیت معین‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان معین‌های اقتصاد مقاومتی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در استانداری برگزار شد، گفت: به منظور تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان در فروردین ماه امسال به شکل کاملا مردمی و بدون هزینه دولت با امکانات اتاق بازرگانی ایجاد شد که امروز امورات ۱۴۲ معین اقتصاد مقاومتی را اداره می‌کند.

او با اشاره به اینکه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی پشتیبان فعالیت معین‌های اقتصاد مقاومتی هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون معین‌های اقتصاد مقاومتی، داوطلبانه مسئولیت توسعه و توانمندسازی روستا‌های خراسان رضوی را برعهده گرفته اند.

استاندار خراسان رضوی گفت: با سفر آقای رئیس جمهور به خراسان رضوی، پروژه‌هایی به ارزش ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رزم‌حسینی  با اشاره به شخصیت ارزشمند مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری اقتدار کشور را حفظ کرده‌اند و محور وحدت همه اقوام هستند.

او تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شهریورماه سال ۱۳۹۲ دیپلماسی نرمش قهرمانانه را مطرح و در تفسیر آن مسئله انعطاف و اقتدار لازم را بیان فرمودند، بنابراین بر اساس این امر به دولت مجوز دادند که مذاکرات با گروه ۱+۵ شروع شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آثار برجام قبل خروج آمریکا از این توافق، گفت: بعد از امضای برجام تحریم‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف نظیر کشتیرانی برداشته و سوئیفت‌های بانکی برقرار گردید، همچنین طبق اعلام آمریکا ۱۵۰ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شد.

رزم‌حسینی با تاکید بر این نکته مهم که به دلیل تحریم‌ها و قطع سوئیفت‌های بانکی فشار فزاینده‌ای بر روی بانک‌های کشور قرار دارد، افزود: حتما به یک اقتصاد برون زا نیاز داریم تا بتوانیم اقتصاد درونی کشور را شکوفا کنیم.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار