سه هوگوپوش کشورمان که برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کنند، در مرحله یک هشتم نهایی فینال گرندپری حریفانشان را شکست دادند.

شانس کسب سهمیه زنده ماند/ صعود مردانی، حسینی و هادی پور به یک چهارمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴ هوگوپوش تکواندو کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی فینال گرندپری به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان میرهاشم حسینی، سجاد مردانی و آرمین هادی پور با برتری برابر حریفانشان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

آرمین هادی پور در این مرحله به مصاف مصطفی کاما از سنگال رفت و با نتیجه ۴-۱۸ حریفش را از پیش رو برداشت. هوگوپوش وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی که در میان نمایندگان کشورمان در این مسابقات بیشترین شانس برای کسب سهمیه المپیک را دارد، در مرحله بعدی باید با رویی براگانکا پرتغالی مبارزه کند.

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم کارلوس سانسورس مکزیکی را با نتیجه ۱۰_۱۱ شکست داد تا در مرحله یک چهارم به مصاف رافائل آلبا کوبایی که در رنک ۱۵ این وزن قرار دارد، برود.


بیشتر بخوانید: ساعی: کسب سهمیه کمتر از موفقیت در المپیک نیست/ فینال گرندپری پله آخر است


میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان نیز تا راند دوم از محمد کتبی بلژیکی با نتیجه ۱-۱۵ پیش بود و با انصراف حریفش از ادامه مبارزه، پیروز شد. سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نتوانست خاویر پرز پولو را شکست دهد و با حساب ۱۶-۲۳ بازی را به حریف اسپانیایی خود واگذار کرد تا وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد. تلبته احمدی شانسی برای کسب سهمیه نداشت، اما حضور او در جدول مسابقات، می‌توانست برای میرهاشم کمک کننده باشد.

در حساس‌ترین بازی این وزن، جواد آچاب در حالی که با نتیجه ۱۴_۱۵ از مک کمیش بریتانیایی عقب بود، در آخرین ثانیه نتیجه را ۱۵_۱۶ به نفع خود تغییر داد و حریف میرهاشم حسینی در مرحله بک چهارم نهایی شد.

انتهای پیام/

نتایج هوگوپوشان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی فینال گرندپری روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار