امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دانشجو مسلمان عدالت خواه و به دنبال اجرای عدالت است، گفت: دانشجو باید همیشه در همه مسائل مهم جامعه مطالبه گری کند.

دانشجو باید در همه مسائل مهم جامعه مطالبه‌گری کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام  مصطفی محامی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار داشت: شانزدهم آذر روز دانشجو نامگذاری شده است که در دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ دانشجویان در مواجهه با استکبار ستیزی و شاه دست به اعتراض زدند که باعث شد تعداد زیادی دانشجو در آن سال به شهادت برسند و به همین مناسبت این روز را برای تکریم به روز دانش آموز نامگذاری کردند.

امام جمعه زاهدان افزود: دانشجو باید همیشه در همه مسائل مهم جامعه مطالبه گری کند و روحیه شاداب داشته باشد.

او  ادامه داد: دانشجو مسلمان عدالت خواه است و به دنبال اجرای عدالت است و از ظلم و ستم رنج میبرد، باید به دانشجو کمک کرد که مطالبه گر باشد.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: دانشجویان ما در تمام عرصه‌های جامعه ستون و پایه‌های پیشرفت هستند و این لشکر بزرگ جوان را در کشور باید ارج نهاد و حرکت این عزیزان که همراه احساس مسئولیت است باید کمک کرد.

او  اضافه کرد: همه مردم و مسئولین و مدیران باید توجه ویژه به این قشر جامعه داشته باشند تا بتوانند مرز‌های دانش را گسترش دهند و تعالی اخلاقی و معنوی خودشان را درست بفهمند و تجزیه و تحلیل کنند تا در جهت رشد بینش و اخلاق خود استفاده کنند.

او  افزود: اساتید دانشگاه‌ها باید با رسالت و تجربه و علم و دانشی که دارند نسبت به دانشجویان احساس مسئولیت کنند و برای آن‌ها وقت بگذارند تا در مسیری که هستند موفق باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.