استاندار چهارمحال و بختیاری، دیدار‌های مردمی را اقدام مهمی در ترویج فرهنگ پاسخگویی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم این استان، دیدار‌های مردمی را اقدام مهمی در ترویج فرهنگ پاسخگویی دانست و گفت: این دیدار‌ها می‎تواند به شناخت بهتر مشکلات مردم و رفع آن منجر شود.

او افزود: شناسایی مطالبات مردم، پاسخگویی به نیاز‌های جامعه و مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم گیری‌ها از دستاورد‌های برگزاری نشست‌های مستمر با اقشار مختلف مردم است.

عباسی، نزدیکی مسئولان به مردم را عامل مؤثری در پیشبرد بهتر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: دیدار مستقیم با مردم روند آسیب شناسی میدانی، عمیق و عینی از تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان و رصد کردن نیاز‌های عمومی مردم را تسهیل می‎ کند.

او با توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در تقویت ارتباط دو سویه با مردم ادامه داد: بی شک یکی از مهمترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است و باید با اقشار مخاطب دستگاه خود به صورت مستمر و منظم نشست برگزار کنند.

عباسی با بیان اینکه این استان در نا آرامی‌های اخیر کشور با کمترین چالش مواجه شد گفت: بی شک همراهی و همدلی مردم با دولت را قدر دانسته و در خدمات‎ رسانی به آن‌ها با تمام توان خود تلاش می‌کنیم.

او در دیدار با اقشار مختلف مردم، مشکلات آن‌ها را با مدیران مربوطه ارجاع داد تا از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط رفع این مشکلات پیگیری شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار