دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی گفت: به زودی نمایندگی (ICC) در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

راه اندازی نمایندگی (ICC) در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد خزاعی، دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی با اشاره به لزوم تقویت صادرات به منظور ارزآوری برای کشور افزود: صادرات نتیجه رونق تولید است بنابراین باید به امر تولید و حمایت از تولیدکنندگان توجه شود.

او حضور صادرکنندگان در عرصه بین‌الملل را قوی‌تر از قدرت دیپلماسی سیاسی دانست و ادامه داد: فعالان اقتصادی با تلاش خود و رونق تولید و صادرات باعث اقتدار ایران در جهان می‌شوند.

دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) با اشاره به اینکه مقررات بین‌المللی در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی نیازمند یکسان‌سازی است که این موضوع در (ICC) بررسی و انجام می‌شود گفت: ۴۵ میلیون کسب و کار در دنیا توسط این مجموعه مورد حمایت قرار می‌گیرند ضمن اینکه یکصد اتاق بازرگانی نیز عضو آن است.

او با بیان اینکه متأسفانه عدم آشنایی با قوانین تخصصی بین‌المللی توسط بخش خصوصی و دولت یکی از نقاط ضعف موجود است (ICC) را در تقویت و تحرک‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی موثر قلمداد کرد و گفت: به زودی نمایندگی (ICC) در همدان راه‌اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.