رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا طی سخنانی مداخله‌جویانه در امور داخلی کشورمان، مدعی شد ایرانی‌ها با آمریکا خصومتی ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش یورونیوز، «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، طی یک کنفرانس خبری در روز پنجشنبه به صحبت‌های مداخله‌جویانه در رابطه با موضوعات داخلی ایران پرداخت.

او مدعی شد: «هیچ‌کدام از تظاهرات اخیر در ایران علیه آمریکا نبوده است». هوک همچنین هشدار تحلیلگران درباره اینکه تحریم‌های آمریکا ممکن است مردم را حول حمایت از نظام (جمهوری اسلامی) ایران متحد کند، رد کرد.

ادعای هوک در رابطه با عدم دشمنی مردم ایران با آمریکا در حالی مطرح شده است که شعار «مرگ بر آمریکا» یکی از اصلی‌ترین شعار‌ها در تظاهرات  اخیر ایرانی‌ها ضد اغتشاشگران بود.

هوک همچنین گفت آمریکا قرار است دو زندان در ایران را تحریم کند. به ادعای وی، این زندان‌‌ها محل نگهداری بازداشت‌شدگان در جریان اغتشاشات اخیر هستند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، نیز امروز طی نشست کابینه‌اش با تائید اظهارات مداخله‌جویانه برایان هوک، بار دیگر از اغتشاشات در ایران حمایت کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
مرگ برامریکا
آخرین اخبار