بازیکن استقلال گفت: در این مدت خیلی سختی کشیدیم و پس از نتایج نسبتا ضعیف ابتدای فصل، کار برای ما خیلی سخت شد، اما خوشحالم که اکنون در صدر قرار داریم.

ریگی: خیلی سختی کشیدیم، اما حالا صدرنشینیم/ استراماچونی گفت تولدم را بعد از بازی بگیریدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود ریگی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر شهرخودرو گفت: خدا را شکر می‌کنم و برد لذتبخش در این بازی را به تمام هوادارانی تقدیم می‌کنم که امروز آمدند و از ما حمایت کردند. پس از مدت زیادی توانستیم به صدر جدول برسیم. در این مدت خیلی سختی کشیدیم و پس از نتایج نسبتا ضعیفی که در ابتدای فصل گرفتیم کار برای ما خیلی سخت شد، اما خوشحالم که اکنون در صدر قرار داریم.

ریگی افزود: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و سعی زیادی کردم تا به ترکیب برسم.


بیشتر بخوانید: مرادمند: گل محمدی می‌تواند سرمربی تیم ملی باشد


بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که در برابر تیم گل محمدی انگیزه خاصی داشته گفت: گل محمدی فصل گذشته برای من و شهرخودرو زحمات زیادی کشید و من هم برای این بازی انگیزه‌های خاص خودم را داشتم. خوشبختانه شرایط به خوبی پیش رفت و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

او در ادامه گفت: قطعا تمام تلاش ما در هر بازی برای بردن است و تمام بازیکنان انگیزه دارند تیم در آخر فصل به قهرمانی برسد.  

ریگی در واکنش به مقایسه شدنش با آندرانیک تیموریان و دادن لقب بولدوزر به او گفت: مقایسه شدن با بازیکنان سابق خیلی خوب نیست. من فقط می‌خواهم چیزی که مربی از من می‌خواهد را به بهترین شکل انجام دهم و هر کاری بتوان برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.


بیشتر بخوانید: میلیچ: بازی را خوب شروع نکردیم/ خیلی‌ها گفتند شبیه مسی هستم


بازیکن استقلال درباره سر و صدا‌هایی که پس از پایان بازی از رختکن استقلال به گوش می‌رسید گفت: در هتل، تولد مهدی قائدی را گرفتیم و می‌خواستیم تولد استراماچونی را هم بگیریم که او گفت پس از بازی.  

انتهای پیام/

اظهارات مسعود ریگی پس از بازی استقلال- شهرخودرو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار