معاون محیط زیست در خصوص استاندارد نبودن خودرو‌های داخلی که موجب آلودگی هوا می‌شوند پاسخ مبهمی داد.

مسعود تجریشی معاون سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعیین تکلیف خودروسازان برای ساخت خودرو‌هایی با استانداردهای بین الملی  اظهار کرد: اگر دربسیاری از موارد نتوانستیم به اجماع برسیم به این دلیل بود که حاضر نیستیم در لوای قانون حرکت کنیم.


وی افزود: اگر قرار باشد به دلیل تحریم و یا هر مساله‌ای بگوییم این قانون را عمل نمی‌کنیم نمی‌توانیم در یک کار جمعی به اهدافمان برسیم.


تجریشی گفت: اگر در قانون ضعیف هستیم باید آن را تصحیح کنیم مانند این است که خودروساز بگوید، چون این مشکلات را دارم قانون را عمل نمی‌کنم بنابراین یا باید مدیران را تغییر داد  یا به صورت مکتوب عمل نکردن به قانون  را ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: برخورد جدی با خودروساز‌انی که استاندار‌های زیست محیطی را زیر پا می‌گذارند


وی بیان کرد: باید فرهنگ و روحیه کار‌های جمعی را بین خودمان تقویت کنیم، نه اینکه هر کسی به دلیل منفعت بخشی خود کاری که می‌خواهد را انجام دهد.


معاون محیط زیست گفت: هم اکنون به جایی رسیده ایم که جمع بندی در فرآیندهها و کار جمعی و مشترک نیازبه بازنگری جدی دارد و این یکی از وظایف وزرا و معاونین هر وزارتخانه است که بین بخش ها هماهنگی ها انجام دهند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
نه بابا گناه دارن
آخرین اخبار