سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغزنده بودن محور‌های ارتباطی استان به علت بارش برف و باران گفت: در زمان حاضر تمامی محور‌های اصلی و فرعی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ کریمی نژاد  سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بارش برف و باران از شب گذشته در استان آغاز شده است، گفت: در زمان حاضر برخی محور‌های استان برفی است و برای تردد در این محور‌ها به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

او در این شرایط کنترل تجهیزات ایمنی خودور از جمله ترمز و برف پاک کن را ضروری دانست و از رانندگان خواست قبل از سفر‌های درون شهری از طریق شماره تلفن ۱۴۱ راهداری در جریان وضعیت محور‌ها قرار بگیرند.

سرهنگ کریمی نژاد با اعلام اینکه در ۱۲ ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در محور‌های استان گزارش نشده است از کسانی که قصد سفر در محور‌های ارتباطی استان را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از کمربند ایمنی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

به گزارش راهداری آذربایجان شرقی در زمان حاضر محور‌های تبریز- اهر، اهر - کلیبر، مرند - جلفا و سراب - اردبیل برفی است و عبور از گردنه‌های این محور‌ها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: پلیس راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.