رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب از انجام بیش از ۲هزارو ۱۷۸طرح نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال مدد‌جویی خبر داد.

نظارت کارشاسان امداد بر بیش از ۲ هزار طرح اشتغال مددجوییمحمدبیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد شهرستان و ناظران فنی استان در ۸ ماهه نخست سال جاری ۲هزار و ۱۷۸طرح نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام دادند.

او با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید، نظارت فنی و کارشناسی است، گفت: اجرای بازدید‌های فنی از طرح‌های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می‌تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده‌ها کمک کند.

او افزود: کارشناسان حوزه‌اشتغال کمیته امدادشهرستان و ناظران استان در ۸ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۱۷۸ نظارت فنی و کارشناسی که از این تعداد۳۶طرح آن توسط کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی استان کرمانشاه از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام شده است.

او با اشاره به اینکه بازدید، نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت می‌تواند گام موثری در توانمندسازی اقتصادی خانوار‌های تحت حمایت است.

بیگزاده کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمد زا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال عنوان کرد وافزود: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به مددجویان، آگاهی مجریان طرح‌های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال، از نقاط قوت بازدید‌های فنی و کارشناسی است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.