مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی‌های مسافری برون شهری، کرایه حمل مسافر توسط این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی، بدون تغییر است.

 ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان درباره تاثیر تغییر قیمت بنزین در کرایه حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین کافی به تاکسی‌های مسافری برون شهری، کرایه حمل مسافر توسط این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی، بدون تغییر و همانند قبل از افزایش نرخ بنزین است.

او افزود: بر اساس تصمیم ستاد سوخت کشور، برای تاکسی‌های برون شهری بنزینی ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر ماهانه اختصاص یافته است.


بیشتربخوانید:  زمینه سرعت بخشیدن به راه آهن چابهار - زاهدان فراهم شده است


اوافزود: بر اساس تعرفه قبلی نرخ کرایه تاکسی‌های برون شهری در مسیر زاهدان - زابل و بالعکس برای صندلی جلو ۲۸ هزار تومان و صندلی عقب ۲۵ هزار تومان، مسیر زاهدان - خاش و بالعکس صندلی جلو ۲۸ هزار تومان و صندلی عقب ۲۴ هزار تومان و زاهدان - میرجاوه و بالعکس صندلی جلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و صندلی عقب را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تعداد ناوگان سواری کرایه برون شهری را در این استان ۶۹۱ دستگاه عنوان کرد و گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نظرات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ و تلفن ۳۳۴۳۲۰۸۸ مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: بنزین ، کرایه تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار