نماینده مردم تهران گفت: رویکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان قهر با انتخابات نیست، بلکه این شورا به دنبال تداوم و مشارکت است.

مجلس دهم بسیار فعال بود/ رویکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان قهر با انتخابات نیستبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی صبح امروز به‌منظور ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حاضر و در جمع خبرنگاران گفت: مجلس دهم بسیار فعال بود؛ بسیاری از لوایحی که مجالس قبل نتوانست آن‌ها را به سرانجام برساند، در مجلس دهم به سرانجام رسید؛ افزون بر این مجلس به بسیاری از طرح‌ها و لوایح جدید دولت را پیگیری کرد.

او افزود: مجلس دهم مجلسی بسیار فعال و هم گرام بود، همچنین این مجلس از دولت حمایت کرد، از عملکرد دولت بهانه جویی نکرد و تلاش کرد تا تاخیر‌های دوره‌های قبل را جبران کند.

بادامچی با بیان اینکه ایراداتی هم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود داشت، اظهار کرد: ان‌شاءالله با ارتباطی که نمایندگان با مردم دارند و همچنین آرامش سیاسی و اقتصادی که در جامعه حاکم است، بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم، البته همگرایی با نهاد‌های مختلف داخلی، گسترش روابط دوستانه با کشور‌های منطقه و همچنین ابقا و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از جمله اولویت‌های مجلس یازدهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو چگونه است؟ گفت: رویکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان قهر با انتخابات نیست، بلکه این شورا به دنبال تداوم و مشارکت است، اگرچه نارضایتی‌های عمومی وجود دارد، اما باید تلاش کنیم آن‌ها را برطرف کنیم.

بادامچیان تصریح کرد: ما از وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد، راضی نیستیم و معتقدیم تصمیماتی که اخیراً در خصوص بنزین اتخاذ شده فی‌البداهه بوده و اقناع سازی کافی در بین مردم صورت نگرفته است؛ به همین دلیل به نظر مردم احترام می‌گذاریم؛ آنها از شرایط فعلی راضی نیستند، اما راه حل نیز قهر کردن با صندوق‌های رای نیست.

او در پایان درباره علت حضور تعداد کمی از اصلاح طلبان برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات مجلس، افزود: اکنون فرصت برای ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس وجود دارد و معمولا افراد بسیاری روز‌های آخر را برای ثبت نام در انتخابات‌ها، انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار