شورای بسیج اساتید سیستان و بلوچستان با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به آرایش جنگی همه‌جانبه دشمن علیه انقلاب، ما نیز باید آرایش جنگی داشته باشیم و در این خصوص بسیج اساتید باید برنامه‌ریزی لازم برای ورود به عرصه‌های سخت را در اولویت کار قرار را دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در دیدار با شورای بسیج اساتید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای ورود به عرصه‌های سخت در دستور کار بسیج اساتید استان باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به وضعیت حساس کشور، تاکید کرد: باید فرهنگ عقلانیت را در سطوح مختلف جامعه گسترش دهیم چراکه انقلابی‌گری ریشه در عقلانیت دارد.


بیشتربخوانید:  ملت ایران همواره پشتیبان، ولی فقیه خواهد بود 


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیجی بودن یک افتخار است، تاکید کرد: بسیج اساتید باید یک ارزیابی از عملکرد خود در ۴۰ سال گذشته داشته باشد و از این ارزیابی برای هرچه بهتر شدن برنامه‌های آینده بهره بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای امکانات و استعداد‌های فراوانی است، اما هم‌اینک فقر فرهنگی، علمی و اقتصادی در این خطه مشاهده می‌شود.

او گفت: زمینه کار و فعالیت در سیستان و بلوچستان زیاد است که باید هر بخش در حوزه کاری خود و براساس اهمیت تعدادی برنامه را در اولویت قرار داده شود.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار