رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از برنامه ریزی هدفمند برای توسعه فوتسال کوهبنان در بخش های آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در آیین افتتاح نخستین دوره لیگ فوتسال دانش آموزی در شهرستان کوهبنان با اعلام اینکه برای توسعه فوتسال کوهبنان برنامه‌های خاصی مدنظر داریم، از برنامه ریزی هدفمند در بخش‌های آقایان و بانوان خبر داد.

آمادگی هیئت فوتبال کرمان برای توسعه فوتسال کوهبنان

او افزود: خداوند را شاکرم این توفیق را نصیبم کرد در راستای توسعه متوازن فوتبال استان امروز خدمت شما ورزشکاران کوهبنانی باشم.

قرایی با اعلام اینکه از زمانی که میرزاخانی عهده دار مسئولیت هیئت کوهبنان شده، فوتبال شهرستان جان گرفته و اقدامات بسیار خوبی از وی به ویژه در بحث فوتسال شاهد بودیم، تصریح کرد: امروز شاهد نمونه عینی این کار بزرگیم که در جای جای این استان جایش خالی است.

او بیان داشت: مسابقات فوتسال رده‌های سنی آن هم به صورت لیگ در این شهرستان، تضمین کننده آینده فوتسال کوهبنان خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسابقات دانش آموزی به صورت لیگ فرصتییست تا نوجوانان و نونهالان ما با قرار گرفتن در کوران مسابقات به ارتقای فنی فوتسال خود بیفزایند و کسب تجربه کنند.

آمادگی هیئت فوتبال کرمان برای توسعه فوتسال کوهبنان

قرایی از آمادگی هیئت فوتبال استان برای توسعه فوتسال این شهرستان خبر داد و افزود: در این زمینه نهایت تلاش و کوششمان را به ویژه در بحث آموزش می‌کنیم تا در نهایت کوهبنان در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

او گریزی به فوتسال بانوان در این شهرستان زد و ابراز خرسندی کرد که یکی از سهمیه‌های فوتسال بانوان برای شرکت در لیگ دسته دوم کشور به این شهرستان داده شده است.

قرایی ابراز امیدواری کرد: این تیم با حمایت مسئولان شهرستان و پشتیبانی هیئت استان، با موفقیت در این مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار