در همایش معلولان شهرستان فراهان از افرادی که تهدید را به فرصت تبدیل کرده اند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در همایش گرامیداشت معلولان در شهرستان فراهان از معلولان فعال و برتر شهرستان که در حوزه‌های مختلف از محدودیت معلولیت عبور کرده و تهدید را به فرصت تبدیل کرده اند با اهدای لوح قدر دانی و تجلیل شد.

تجلیل از معلولان فرصت ساز درفراهان

خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در این همایش که با حضور جمعی از مدیران شهرستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرخنجین برگزار شد بر توانائی‌های معلولان تاکید کرد و گفت: فرصت‌های برابر برای حضور معلولان در عرصه‌های مختلف باید فراهم شود.

خزائی پور با اشاره به اینکه کار‌هایی برای معلولان انجام می‌شود، اما کافی نیست، افزود: این افراد حق زندگی و حق حیات و بهره‌مندی از فرصت‌ها و عرصه‌های زندگی را دارند و این وظیفه همگانی است تا در مدیریت شهری این افراد لحاظ شوند وبرخی فعالیت‌ها به هم مرتبط هستند و باید به صورت مستمر

او تصریح کرد: والدین معلولان باید باور کنند فرزندانشان دارای توانمندی‌های خاصی هستند و می‌توانند به بالاترین رتبه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برسند.

فرماندار شهرستان فراهان خواستار بکار گیری تمام توان و ظرفیت بهزیستی در جهت ارتقا سطح زندگی معلولان شد و گفت: از پتانسیل عظیم مردم در غالب خیرین، سمن‌ها و موسسات مردم نهاد و اجتماع محور کردن فعالیت‌ها غافل نشوید.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.