معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر اتمام هر چه سریعتر ساخت بیمارستان اسلام آبادغرب تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده اعم از پروژه‌های مسکن مهر و ساخت مناطق مسکونی از روند خوبی برخوردار بوده، اما ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب به هیچ عنوان مناسب نیست و از روند ساخت آن گله‌مند هستیم.

او گفت : بیمارستان اسلام آبادغرب در زلزله دو سال گذشته دچار خسارت‌های زیادی شد که بعد از دو سال از روند ساخت مطلوبی برخوردار نیست.

او با بیان اینکه ساخت و بازسازی این بیمارستان از دغدغه‌های مردم می‌باشد، گفت: مراحل ساخت این پروژه مطلوب نیست و ما از این روند گله‌مند هستیم و در این راستا جلسات مختلفی با وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونین وزیر داشتیم که امیدواریم این روند سرعت بگیرد و ساخت آن هر چه سریعتر به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: ما در جلسات شورای فنی استان روند ساخت تمام پروژه‌ها را کنترل و با دقت بر روند ساخت آن‌ها نظارت می‌کنیم و از عوامل ذیربط در ساخت این بیمارستان می‌خواهیم که تلاش‌های خود را برای اتمام هر چه سریعتر آن بکار گیرند .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.