شهردار مشهد گفت: به منظور رفع نابسامانی بصری انتهای بولوار وکیل آباد، حاشیه قلعه آبکوه ساماندهی و محدوه پل شهید پرتوی دیواره سبز خواهد شد.

محدوده پل شهید پرتوی دیواره سبز می‌شود / حاشیه قلعه وکیل آباد ساماندهی خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بازدید از انتهای بولوار و قلعه وکیل آباد ، گفت: متاسفانه در محدوده پل نمایشگاه تا پل شهید پرتوی شاهد فضا‌های رها شده‌ای هستیم که باید ساماندهی شود.

او تصریح کرد: بحث اصلی در طرح معاونت فنی و عمران برای ساماندهی این است که در مرحله اول فضای سبز ، بولوار را به بدنه بولوار درحاشیه قلعه وکیل آباد تغییر داده و از وکیل آباد ۹۱ تا ایستگاه قطار شهری به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع دیواره سبز ایجاد شود تا به این وسیله بدنه حاشیه بولوار وکیل آباد در این بخش منظم شود.

شهردار مشهد گفت: در مرحله دوم نیز گارد ریل‌های بولوار قبل از پل شهید پرتوی در این محدوده کمی عقب برده شود که این کار دو متر به عرض بولوار اضافه خواهد کرد.

کلائی با بیان اینکه در اتفاق سوم هم با ساماندهی این بخش از بولوار قبل از پل شهید پرتوی شاهد نظم در توقف اتوبوس‌های طرقبه و شاندیز، همچنین تاکسی‌ها در حاشیه بولوار و افزایش ایمنی مردم خواهیم بود، ادامه داد: کلید تعریض و اصلاح هندسی پل شهید پرتوی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و همچنین نظم بخشیدن به دید بصری انتهای بولوار وکیل آباد در اجرای این طرح است.

شهردار مشهد گفت: سه لکه اصلی به مساحت حدود ۵ هکتار در انتهای بولوار وکیل آباد با ارتفاع مناسب وجود دارد که تصمیم گرفته شده این لکه‌ها تبدیل به فضا و دیواره سبز شود که این اقدام کمک زیادی به بهبود زیبایی بصری شهر خواهد کرد.

او در بازدید از قلعه وکیل آباد با تاکید بر توجه ویژه به این منطقه نیز گفت: به منظور ساماندهی کال چهل بازه در مجاورت این محل، فضای سبز اجرا خواهد شد که برای این کار به دنبال توافق با آب منطقه‌ای و مشخص شدن بستر و حریم کال چهل بازه هستیم.
 
انتهای پیام// ز.م
برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
اون زمین مالک داره مگه الکیه پنج هکتارو زمینو فضا سبز کنین خانواده من یکی از مالکین هستن که شما میخواین حقمونو ندین