وزارت کار از زمان شروع پرداخت کمک معیشت به خانوارها، در مورد نحوه ثبت درخواست متقاضیان راهکارهایی اعلام کرده است.

اطلاعیه های وزارت کار در مورد کمک معیشت خانواربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،از ابتدای شروع طرح مدیریت مصرف سوخت، دولت متعهد شده است مبالغ حاصل از افزایش قیمت بنزین را به حساب خانواده‌ها واریز کند.

در مرحله اول، کمک معیشت خانوار به ۱۸ میلیون نفر پرداخت شد.

بسیاری از خانواده‌ها از عدم پرداخت کمک معیشت خانوار معترض شدند و خود را مستحق دریافت آن دانستند، در این میان وزارت کار از سوی دولت متولی شناسایی خانواده‌ها و پرداخت کمک معیشت دولت به آن‌ها شد.

وزارت کار از زمان آغاز اجرای طرح پرداخت کمک معیشت دولت به خانوارها تا کنون درخصوص نحوه ثبت درخواست خانواده‌های متقاضی ۷ اطلاعیه صادر کرده است.

اطلاعیه شماره ۱ وزارت کار

در اطلاعیه شماره ۱ وزارت کار در مورد نحوه درخواست دریافت کمک معیشت خانوار آمده است؛ کمک حمایت معیشتی دولت پس از بررسی‌های انجام شده به حدود ۶۰ میلیون نفر پرداخت می‌شود. پرداخت به این تعداد که بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت کشور را در بر می‌گیرد تا پایان روز شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ به مشمولان ادامه خواهد داشت.

پس از تاریخ مذکور، کسانی که مشمول این طرح نشدند می‌توانند مراتب استحقاق خود را با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار از طریق شماره‌گیری #۶۳۶۹* اعلام کنند. تأکید می‌شود که شماره تلفن همراه، باید به نام سرپرست خانوار باشد.

پس از رسیدگی و بررسی استطاعت مالی افراد متقاضی، اقدام لازم برای واریز وجه مذکور صورت خواهد گرفت.

در صورتی‌ که استحقاق متقاضیان تأیید شود، مبلغ کمک حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد.

یادآوری می‌شود، افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

بعد از صدور این اطلاعیه افرادی که کمک معیشت دریافت نکرده بودند معترض بودند که کد دستوری اعلام شده توسط وزارت کار غیر فعال است.

اطلاعیه شماره ۲ وزارت کار

وزارت کار در اطلاعیه شماره ۲ اعلام کرده است که کد دستوری اعلام شده از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳ آذرماه فعال خواهد شد.

روز یکشنبه نیز کد دستوری #۶۳۶۹* همچنان غیر فعال بود و متقاضیان قادر به ثبت درخواست خود نبودند.

وزارت کار حوالی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳ آذرماه با صدور اطلاعیه‌ای دلیل اختلال در سامانه دریافت تقاضای خانواده‌ها را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می‌شود.

با وجود اینکه وزارت کار از رفع اختلال در سامانه خبر داده بود، اما این مشکل تا ساعت‌ها ادامه داشت که این وزارتخانه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلال در اپراتور همراه اول است که با هماهنگی‌های انجام شده این اختلال به زودی رفع می‌شود.

همچنین شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره راستی آزمایی خانوارهای متقاضی کمک معیشتی دولت گفت: از خانواده‌هایی که متقاضی درخواست دریافت کمک معیشت خانوار هستند راستی آزمایی می‌شود و آزمون وسع گرفته می‌شود.

وی گفت: افراد بعد از ثبت درخواست به همکاران ما اجازه می‌دهند که وضعیت مالی آن‌ها از طریق حساب‌های بانکی بررسی بیشتری شود.

این گفته وزیر باعث شد حواشی زیادی به همراه داشته باشد و بسیاری از افراد به چک شدن حساب‌های بانکی خود معترض شوند.

اطلاعیه شماره ۳ وزارت کار

وزارت کار در توضیح این صحبت وزیر با صدور اطلاعیه شماره ۳ اعلام کرد: به دنبال پرسش برخی از رسانه‌ها به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، در انجام آزمون وسع، دسترسی به اطلاعات بانکی به معنای ممیزی حساب و اطلاعات مالی توسط نیروی انسانی نیست، بلکه همانند فرآیند آزمون‌های کنکور سراسری مبتنی بر قواعدی است که براساس آن درباره میزان درآمد افراد به صورت خودکار و رایانه‌ای تصمیم گیری می‌شود.

اطلاعیه شماره ۴ وزارت کار

وزارت کار در اطلاعیه شماره ۴ در مورد شاخص‌های خانوار‌هایی که مشمول طرح حمایت معیشتی نمی‌شوند، اعلام کرد: افرادی که دارای این شاخص‌ها باشند نمی‌توانند از بسته حمایت معیشتی برخوردار شوند.

۱- شاخص اصلی بررسی درخواست: معیار عدم برخورداری از بسته حمایت معیشتی به شرح جدول زیر است:

اطلاعیه‌های وزارت کار در مورد کمک معیشت خانوار

۲- علاوه بر شاخص اصلی فوق شاخص‌های زیر نیز مد نظر قرار می‌گیرند:

الف- خانوار‌هایی که اعضای آن دارای "واحد مسکونی"، "شغل" و "خودرو" به طور "همزمان" هستند یا خانوار‌هایی که دارای "دو واحد ملکی" هستند.

ب- خانوار‌هایی که ارزش ملک آن‌ها در تهران و کلانشهر‌ها (۱۲) میلیارد ریال و در سایر شهرستان‌ها (۹) میلیارد ریال باشد.

ج- خانوار‌هایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از (۳۰۰) میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از (۴۰۰) میلیون تومان باشند.

د- کارفرمایانی که بیش از (۳) بیمه پرداز داشته باشند.

ه- خانوار‌هایی که بیش از (۳) سفر خارجی غیر زیارتی داشته‌اند.

و- گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ جمعاً بیش از (۳) میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند.

با وجود گذشت چند روز از فعال شدن کد دستوری اعلام شده از سوی وزارت کار، همچنان خانواده‌ها معترض بودند که قادر به ثبت درخواست خود نیستند.

اطلاعیه شماره ۵ وزارت کار

وزارت کار با صدور اطلاعیه شماره ۵ اعلام کرد: به اطلاع هموطنان می‌رساند، به منظور رفاه حال سرپرستان خانوار که امکان مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی برای خرید سیم کارت و ثبت درخواست در سامانه *۶۳۶۹# ندارند و نیز افرادی که به دلیل برخی مشکلات ارسال پیامک، پس از ثبت درخواست در این سامانه کد رهگیری را دریافت نکرده اند از امروز ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸، امکان وارد کردن شماره حساب واریز یارانه به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir فراهم شده است.

اما در این میان این سایت نیز مانند سامانه قبلی دچار اخلال شد و افراد متقاضی قادر به ثبت درخواست خود نبودند.

اطلاعیه شماره ۶ وزارت کار

در ادامه وزارت کار با صدور اطلاعیه شماره ۶ در این باره اعلام کرد: به اطلاع می رساند تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده اند، آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده اند ظرف امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست. 

همچنین هموطنان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آذر سال جاری برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

اطلاعیه شماره ۷ وزارت کار

در این میان باز وزارت کار با صدور اطلاعیه شماره ۷ اعلام کرد: با توجه به برخی اختلالات امکان دسترسی به کد دستوری #۶۳۶۹* و سامانه hemayat تا ۲۰ آذر وجود دارد.

با وجود تمام این اطلاع رسانی‌ها همچنان برخی از افراد نتوانستند تقاضای خود را ثبت کنند و کد رهگیری دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمیل رستمی دهگلان کردستان
۰۲:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ماخانواده 3نفره هستیم مستاجربای جواز بقآلی کوچک ثواخرشهرکه جزیارانه هیچ کمکی ازدولت دریافت نمیکنم حتی مجبورشدم 2ساله بیمه تامین اجتماعی م رؤقُطع کنم دفترچه سلامت روهم برامون سالی2میلیون حساب کردن که مجبورشدم قطع کنم والان بیمه درمان هم نداریم فقط نمیدونم چ گناهی کردیم که روپای خودمون ایستادیم وکارمیکنیم اگه الان معتادبودیم گوشه خونه یاچهارحلقه چاه با100هکتارزمین که جای ثبت نشده الان ما همه نوع کمکی ازدولت داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرج لطفی
۱۳:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام بااینکه یک خانواده پنج نفره هستم وبازنشسته تامین اجتمایی که ۲۷۵۰۰۰۰تومان حقوق می گیرم ولی برام مبلغ ۱۰۰هزارتومان حمایتی را نه ریختن . درصورتیکه هیچ درآمدی ازجایی ندارم واقعآ نمی دانم چکار باید کنم . واقعآ بی انصافی .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
س من از مغازه ماهانه ده میلیون میاد حسابم ک اصلا تو این روزگار چیزی نمیشه حالا مگه این ده میلیون تومن سوده ک به من یارانه تعلق نگرفته خیلی سود باشه یک میلیون سوده من نمیدونم واقعا چجوری حساب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۳:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
با سلام و عرض ادب دوستان یه سوال سرپرست ما فوت شده نحوه درخواست مجدد معیشتی برای ما چطوری هستش در مرحله اول که سرپرستمون زنده بود معیشتی به ما تعلق گرفت ولی الان که فوت شدن قطع شدش اگه کسی راهنمایی میدونه راهنمایی کنه ممنون لطفا نظراتتون رو به جیمیلم بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۰:۲۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چرا ما هر چی پیامک میدیم ارسال نمیشه...چرا به ما تعلق نگرفته و هیچ کجا هم رسیدگی نمیکنه...به اونایی که دارن کمک معشیتی میدن والا همه شون از ما بیشتر دارن...شاید این برای قشر ثروتمند جامعه بوده نه ما
Iran (Islamic Republic of)
مهی
۲۰:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام
ما که درامد مون زیر یک میلیون هست حتی بیمه هم نیستم چرا شامل ما نشده اعتراض هم گذاشتیم فایده ای نداشت چطوری باید پیگیری کنیم این چه قانونی هست
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۱۶:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی شکرالهی
۰۳:۵۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
من هیج درآمدی ندارم ولگن مسنوی دارم ونمیتوانم درآمدی کسب کنم۰ازشماتقاضای عاجزانه وارم کمکم کنید۰
Netherlands
مجید شارعی از هشتگرد
۰۱:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من بعدازیک سال از فوت مادرم کارت یارانه خودمو اخر فروردین99جدا کردم چکار کنم بسته حمایتی ماهیانه میعشتی رو دریافت کنم
Iran (Islamic Republic of)
رقیه عبداللهی سرپرست خانواده،مستاجر،بدهکار و بیکا رم
۲۰:۳۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
کمک معیشتی به ما بدهید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
جوک سال۹۹:ایران وزیره رفاه داره
Iran (Islamic Republic of)
رضاافروشه از سیرجان کارگرروز مزدم حقوق ما روزی 40هزارتومن بیشتر نمیدن لطفا بدادمون برسید ممنونم
۱۴:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
نظربه اینکه چرایارانه هاپرداخت نشد الان من نان از کی وکجا بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
سیداکبردادور
۰۲:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
فقط این بگم که من در حال حاضر دارم با یارانه و کمک معیشتی زندگیمو میچرخونم
Iran (Islamic Republic of)
سیداکبردادور
۰۲:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگر روزمزد یه شرکت بودم که از چندین روز قبل عید بیکار شدم و در حال حاضر هم بیکارم مستاجر هستم متاشفانه کمک معیشتی 200تا600هزارتومانی هم مشمول من نشده ولی عده‌ای که هم خونه دارن هم ماشین به حسابشون این کمک معیشتی واریز شده
شما بگین من با یه خانواده 5نفره که هیچ درآمدی ندارم باید چکار کنم
حتما باید من یا یکی از اعضای خانوادم مثل دختر ۱۱ساله ایلامی خودکشی کنیم تا به داد بقیه خانوادم برسین
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل خبازی
۲۳:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرم وبیمه ندارم و5نفریم چن ماهه که بیکارم برای من کمک 200تا600هزارتومانی نکردن من چکارکنم واقعن نمیدونم یک فکری به حال کارگرانی که بیمه ندارن بکنین خدایی بااین شرایط قصدوخرجای گرون وبدون کارچکارکنم خواهش میکنم یه کاری بکنین باتشکرفراوان.ازتربت جام روستای رضااباد
Iran (Islamic Republic of)
رحمان کریمی
۲۲:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
چرا بستہ کمک دولت نصیب من نشد من مستاجرم قسط دارم شغلم روز مزدہ از شروع کرونا کارندارم بہ دادم برسید
رامسر چالکرود
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیار ثنائی زاده
۲۱:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام چرا به من کمک نمیکننین خدا شاهد مستاجر هستم خانواده ۳ نفری کارگر روز مزدکشاورزی بدون بیمه الان ۴۰ روز بیکارم خواهشن به مسئولین بگید حتی صاحب خونه اجاره ازم گرفت یک ریال کم نکرد چکار کنم.من.از.رامهرمز.خوزستان.توخرج خونه موندم.خیلی رو می شناسم ازمن بدتر.توروبخدا برسونید به یه جایی صدای مردم رو.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی برزگری
۱۶:۲۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
باعرض سلام ماسه نفریم شغلم نقاش ساختمانم وتصادف کردم نمیتونم کاری دیگه ای انجام بدم باید به علت ویروس کرونا چکارکنم معیشتی بیکاری بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
نعمت سهرابی
۱۵:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
تحت حمایت کمیته امداد هستم و بسته ی معیشتی شام لم نشده؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
گیتی کرمی
۲۳:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
درخواست سبد معیشتی و یارانه
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۸:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام. بنده از کل دنیا یه ماشین دارم با قرض و قوله ماشینم را دو مدل بردم بالا قبلی را فروختم ولی به علت فامیل بودن خریدار انتقال سند نکردم وتو سامانه زده دو تا ماشین داری وگفتن هم اعتراض کنی یارانه هم قطع میشه وگفتم اعتراض کنم باز همون جواب قبلی میاد دیگه جرات نکردم اعتراض کنم.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۳:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چرا اونهایی که نه خانه نه ماشین دارند فقط یه دستگاه کارتتان اونم بخاطر کارشان هست شامل طرح معیشتی نشدند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب
من متاهلم و دوتا دختر کوچیک دارم
مغازه دار بودم و ب دلایل سرقت اجناسم ورشکست شدم و محکوم به اعسار تقسیط اقساط به طلبکارای مالیم شدم که ماهیانه پرداخت کنم.
جدا از ماهیانه 1/700/000 تومن 2تا قسط به دادگاه بابت محکومیتهایم که هر چند بیشتر از این 2 قسط باید پرداخت کنم اجاره خونه و دخل و خرج خونم فقط با بساط کردن در روزبازارها و عصربازارها به سختی میگذشت
الان هم که این ویروس شده بلای جون کشور و اقتصاد
نه تنها نمیتونم حریف طلبکارم بشم و عذرمو موجه کنم بلکه برای خرید نون شبم هم بمشکل خوردم
بیشتر از یک ماهه که قرنطینه خونه شدم و واسه پول خورد و خوراکم موندم چه برسه به لوازم بهداشتی که لازمه.
به مقدسات قسمتون میدم به دادم برسید و کمکم کنید که کمرم شکسته تو این همه مشکل
به امید پاکسازی کامل این ویروس و به امید سلامتی کامل و شادی و خنده بروی تمام ملت ایران.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام من برج۱۲ یه واحد مسکن مهر ماهدشت کرج داشتم فروختم۴۰میلیون که یه خونه نزدیکتر به کارم بگیرم خونه نتونستم بگیرم ماهانه با۳۰روز شب کاری سه میلیون حقوق میگرم نتونستم دیگه خونه بخرم یک مرتبه خانه رفت بالا گفتم ماشینم بفروشم پولم بیشتر بشه تا خونه بخرم ماشین فروختم از شانس بد من ماشین چپی درآمد ومن مجبور شدم پول برگردونم و ماشین پس بگیرم وبعد چند روز پدر و مادر پیری دارم که قلب مادرم درد گرفت و مجبور شدم مقدری از پول خرج بیمارستان کنم بعد امدن منو پر مصرف حساب کردن وسبد معیشتی به من تعلق نمگیره نه میتونم اعتراض کنم چون یارانمو قطع میکنن نه جایی هست که بزم توضیح بدم واقعا این انصافه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام من یک کارگر ساده هستم وهیچ کدوم شرایط ودرامدهایی که قراردادید رو ندارم خدارو خوش نمیاد که کسانی مثل من که دوتابچه دارم باماهی1400کمک معیشتی نگیرم ولی کسانی رومی بینم که باحقوق بالا وداشتن ملک وماشین دارن معیشتی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
رمضانی ام
۲۳:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام اقایان مریضم تو خونه افتاده ام سیاتیک دارم چهار تا فرزند بیکار دارم پاداش پایان خدمتم را بعد از یکسال گرفتم جزو درامدم زدید مگه فکر نمیکنید چطوری من خرج اینها رابدم عروس ودامادم هم بیکارند تورو خدا رحم کنید ماشینمو هم فروختم تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۱۲:۴۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
بمن هم تعلق نگرفته به دلیل درآمد بالا
من مستاجرم پایین شهر
من کارگرم پول هایی که تو حسابم میاد همش مال من نیست برای همکارم هم هست و بعضا پول جنس برای مشتری هست
قرعه کشی ماهانه فامیلی هم داریم که همه پول هر ماه تو حساب همسرم جمع میشه بعد میره به حساب برنده
اینها رو کجا باید اعلام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۹ دی ۱۳۹۸
سلام علت ندادن کمک مشعیتی منو زده برداشت پول بیش از حد
Japan
محسن
۲۲:۲۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام من‌ یک ماشین قسطی خریدم وفروختم چون سند دررهن شرکت خودروسازمیباشد نتوانستم سندقطعی بزنم وکالت زدم توی دفترخانه هم ثبت شده والان یارانه معیشتی من‌ که خانواده پنج نفره هستم راواریزنکردن پول ماشین قسطی راهم یک ماشین ارزانتر خریدم والباقی اون راداخل روستا منزل خریدم وبه خاطر هزینه زندگی زیاد بیشتراوقات باماشین داخل آژانس کارمیکنم ودر وستا مشغول کشاورزی هستم لطفا راهنمایی کنید کجا برم تاسندماشینی راکه الان متعلق به‌ من‌ نیست را ازسیستم مالی خودم حذف کنم استعلام ازدفترخانه هم میتوانم بیاورم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام خودم و خانواده بیماری خاص داریم هیچ یک از شرایط گفته شده شامل ما نیست. چرا کمک معیشتی به بنده تعلق نمی گیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
سامانی
۱۳:۳۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
امیدوارم به زودی امام زمان ظهور کنند و ریشه این بی عدالتی که در کشور ما ریشه دوانده نابود کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
من از آذر ماه تعداد خانواده ام 5 نفر شده است ولی هنور تعداد خانواده من را 3 نفر محاسبه کردن!!!
حقوق من حدود 2.5 میلیون تومان است اما برداشت ماهانه حسابهای خانوار من در 9 ماه گذشته رو زده 7.2 میلیون تومان!!! اینکه دروغه و جای سوال داره یه بحثه که کسی جوابگو نیست!!
اما اگه تعداد خانوار من رو درست ثبت کنن که 5 نفر هستیم سقف حداقل درامد خانوار من میشه 8 میلیون تومان . حالا این درامد 7.2 میلیون تومان (که معلوم نیست از کجاست) کمتر از سقف حداقل درآمد میشه و باید به من تعلق بگیره!!!
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام، اطلاعات خانوارمن رابه جای ۳ نفر۲ نفرحساب کرده، بااین وجودمن با۱۰۰ ساعت اضاف کاردریافتی حقوقم ۴ میلیون و۶۰۰ هزارتومان است ولی جواب اعتراض آمده که شما۵ میلیون و ۲۰۰ میگیرید‌به کجا اعتراض کنم؟ وقتی تهدید میکنند که یارانه راقطع، اگرقطع کردند چه کارکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
من خانواده ۳ نفره هستم.خانواده رادونفره حساب کردند‌وباحقوق ۴ میلیون وپانصدالبته با۱۰۰ ساعت اضافه کار جواب اعتراض آمده که دریافتی شما۵ میلیون ودویست میباشد، نمیدونم اعتراض بزنم یانه؟ میترسم یارانه هم قطع کنند.به کی بگم...‌..
Iran (Islamic Republic of)
محسن نادعلیزاده
۰۸:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام من یک کارگر در بخش خصوصی ام و مسئول تنخواه و خرید شرکت هستم حقوقم زیر ۲ تومن هست ولی واریز های شرکت به کارتم جهت خرید واسه شرکت به حساب درآمدم محسوب شده و یارانه معیشتی به من تعلق نگرفته میگن اگه دوباره در سایت اعتراض کنی یارانه اصلیم قطع میشه آیا همین کار درسته آیا مملکت باید این طور اداره بشه به گوشی نباشه صدای ما رو بشنوه
Iran (Islamic Republic of)
نجف همراهی
۱۵:۵۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بنده ماهی زیریکونیم میلیون درامددارم چرا به من تعلق نمیگیره خواهش میکنم یه جائی نشون بدید بریم حرفمونو بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام به خانواده من بسته معیشتی ندادن و بنا به شرایطی که آقایون اعلام کردن بنده اعتراض کردم ولی بازم بهم تعلق نگرفت. روز23 بهمن به سایت مراجعه کردم که علتش بفهمم دیدم خودشونم قبول دارن هیچی ندارم فقط فقط یه پراید مدل88 به نام خانمم هست. حتما همین پرایده ارزش معنویات زیادی داره که ما از درک‌ عاجزیم.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی باقری
۱۳:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من رانند هستم حقوق انقدر کمه که یک وام سه ملینونی از بنیا د مسکن کرمانشاه گرفتم نمی توانم پرداختش کنم وهیچ پولی تو حساب ندارم و حدود ۲۱سال رانند ماشین سنگین هستم یک ژیان هم از خودم ندارم در فقر متلق هستیم چرا به من معشیت تلق نگرفته هیچ پول تو بانک یا هر جا ی شما می گید ندارم تکلیف من چه
Iran (Islamic Republic of)
عزت اسماعیلی
۰۹:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من فرهنگی هستم و چند سال یارانه قطع شده و شماره حساب که یارانه می گرفتم مسدود کردم حالا برای بسته همون شماره را میخورد و شماره حساب جدید را قبول ل نمیکنه؟ چه باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
وحید باقری
۰۰:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام آقای وزیر من به خاطر کمک درمانی شانزده میلیون آمده حسابم و خرج کردم هیچ خودرو و خانه ندارم مستاجرم کارگر ساختمانی ام بقیه ماها پانصد هزار درآمدم بوده چطور بخاطر یک ما به من یارانه نمی دید خدا حق بگیره بقران برای نان شب محتاجم کدام کارگر یک ما درآمد بالایی دارد حتما علتی داشته
Iran (Islamic Republic of)
فرشته رنجبر
۱۸:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام من تا حالا هیچ طرح معیشتی به من تعلق نگرفته

آیا خدا رو خوش میاد منی که مستاجر هستم و یه حقوق ناچیز میگیرم وماهیانه ۸۰۰ هزارتومان آجاره خونه میدم و یه مادر سالمند پوشاکی که ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان پوشاک میخرم آیا این انصاف هست که به من این طرح معیشتی الان سه بار به اونیکه میلیاردی حقوق و سرمایه داره یکی باشیم این نهایت بی انصافیه وعدالت هم تو ای مملکت وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
فرشته رنجبر
۱۸:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چرا به من طرح معیشتی تعلق نگرفته من هم مستاجر هستم وهم خود سرپرست آیا خدا رو خوش میاد حداقل یه آب باریکی بود برای من بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
شهناز کرداوغلی
۱۹:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آیا یه خانواده ۲نفره با حقوق حداقل ۵ میلیون وفقط تنها دارایی یه ماشین ۴۰۵ مدل پایین مستحق کمک معیشتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
فضل اله مومنی
۲۳:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۸
آیا معلم با حقوق ۲یا سه ملیون و ماشین پراید و منزل ۵۰متری مستحق دریافت کمک معیشتی نیست .طبق گفته شما شغل دارد منزل دارد ماشین هم دارد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد طالبی مشکور
۲۲:۲۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
دانشجو خرج دانشگاه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
فیروز قره داغی
۱۹:۱۳ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سلام آقا من شغلم مسافرکش آژانس هستم کل دارایی خودم و خانواده ام هرچه داریم بفروشیم تبدیل به پول نقد کنیم به دویست میلیون نمیرسه پنج نفر هستیم کمک معیشتی بهمون ندادند اعتراض زدیم جواب اومده به شما تعلق نمیگیره به خاطر اینکه شما ده میلیاردتومان دارایی دارید خواهش میکنم یک کارشناس خبره بیاد این دارایی منو پیدا کنه ی میلیارد به به من بقیه مال خودش دیگه یارانه معیشتی هم نخواستم
Iran (Islamic Republic of)
رویا از تهران
۰۷:۴۴ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سلام اینجانب مادر وسرپرست خانواده هستم که سه تا هم بچه دارم وی شوهر معتاد که سرویس مدرسه میبرم خودم کار میکنم وهزبنه زندگی رو میدم درحالی که کسانی میشناسم که به جای بخونه دوتا دارن ولی متأسفانه بنده به لحاظ این دولت امیدوعدالت جزمرفهین جامعه هستم واقعا حرفی برا گفتن ندارم
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۱:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
باسلام اینجانب دارای پنج سرعاعله ومستا جر وبی کار می باشم درکشور ما انقدر عدالت برقرار است که حق کسی ناحق نمیشه مگر ازقلم بیفته
Germany
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
عجب
Germany
زهرا
۰۱:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
ماهم همه اینا ک گفتید انجام دادیم چرا با روح و روان مردم بازی میکنیدهنوز نمیتونین دقیق امار جمعیت در بیارید چرا اذیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
شاخص ها ضد عدالت است ..
کنکاش بیشتری در زنگی مردم بکنید . حالا که تشخیص دادید کی بگیره کی. نگیره ..
مردم هم انتظاری نداشته باشند .. در یک دولت عدل به کسی ظلمی نمیشود !!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۰۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
سلام . من در یک شرکت خصوصی کار می کنم با حقوق دو میلیون و پانصد هست ولی حساب مشترک یکی شرکت به اسم خودم هست جهت واریز حقوق کارکنان هر ماه همان لحظه توسط کارفرما شارژ میشه و همون لحظه برداشت میشه باعث قطع سهمیه معیشتی هم میشه .
Belgium
حسینعلی بایزیدی
۰۳:۵۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
سایت اعلام شده مسدود بوده و نتوانستیم وارد سویم و ثبت نام نماییم واز طرفی یکروز فرصت مانده چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اسما منظوری
۱۸:۴۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
من تازه حساب یارانه امو از حساب پدرم جدا کردم و الان یک هفته است دارم تو سایت اطلاعاتمو وارد میکنم اما برام سایت باز نمیشه و میگه حساب شما وجود ندارد باید چکارکنم؟؟ برای پدرمم ثبت نمیشه در صورتی که مشمول این طرح هستند واقعا نمیدونم اصلا این طرح حقیقت داره یا بازم مردم سر کاراند
Iran (Islamic Republic of)
شکوری مهربان
۱۳:۲۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
ماهم ثبت نام کردیم ولی کدرهگیری نیامدودوباره فرم واطلاعات درخواستی راثبت کردیم جواب دادشماثبت نام کرده ایدولی کدرهگیری نداد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
سلام آقا به من کد رهگیری ارسال نشد
شماره حساب هم میزنم میگه اشتباهه و جوابی نیس
من موندم چیکار کنم
لطفاً پیگیری کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد زاده خضری
۱۰:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
با سلام من بیکارهستم سرپرست 6نفر هستم یارانم قطع شده معیشتی نگرفتم چطور باید فعال بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن صولت
۰۷:۰۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
من بارها شماره ملی ام را وارد کد دستوری کرده ام و می گوید کد ملی تکراری است چه کار کنم پولی هم دریافت نکرده ان بابا زندگی خرج دارد پول من را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
سلام من یه کارگر هستم یارانه من رو قطع کردن و سرپرست 3نفر هستم و کمک معیشتی هم نمی‌گیرم چطور باید فعال بشه
Iran (Islamic Republic of)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷:۳۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
سلام
پیگیری کنین جواب این اعتراض ها کی داده میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
من یه کارگر ساختمانی هستم دو ساله کار درستی ندارم به خاطر همین پول بیمه کارگران ساختمانی بودم نداشتم بدم قطع شده، با خانمم یه وام از بانک مسکن گرفتم، بعد بیست دوسال اجاره نشینی یه خونه هفتاد متری خریدیم با هم ماهی تقریبا دو میلیون قسطش میدیم دیگه چیزی برای پس انداز میمونه که باهاش زندگیم بگذرونم تو این اوضاع خرابه اقتصادی. عدالت نیست به خدا، چرا نباید به منم تعلق نگیره.........
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خواهش میکنم یکی بگه سری دوم کی واریز میشود ؟؟؟؟
ادمین خواهش میکنم اگر خبر داری اطلاع رسانی کن ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
ثبت اعتراض در سامانه hemayat زمانیکه از اینترنت گوشی استفاده می شود امکان پذیر است. لطفا اطلاع رسانی نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
برای صحت آزمون " وسع " باید یک نفر از 4 شرط بالا حداقل دارای 2 شرط باشد!
نه اینکه یک نفر چون گردش تراکنش بانکی اش 4 میلیون هست پس درآمدش هم 4 میلیون است!
Iran (Islamic Republic of)
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱:۰۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
واقعا میخوام بدونم ملاک برخورداری از بسته معیشتی چیه؟ اطراف ما که هرکه پولدارتر بود بهش تعلق گرفته، تو این تعلق گرفتن این بسته معیشتی نهایت بی عدالتی انجام شده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام خانوار‌هایی که دارای دو واحد ملکی بدون محاسبه ارزش ملک؟ شاید یک ملک 900 میلیون باشه ولی دو ملک یا شاید 3 ملک یک نفر 800 میلیون هم نباشه روش محاسبه شون در کل اشتباه است مثل افراد مسن هزینه درمانی زیادی دارند گردش مالی نشان میده که یک نفر برای بیماری هزینه کرده یا برای گردش ؟ یا یک شخص کل دارایی 60سال زندگش رو داده یک خونه بایه سوئیت برای پسر یا دخترش گرفته!
Iran (Islamic Republic of)
همه جای ایران سرای من است
۱۰:۱۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
واقعاً وعده رئیس جمهور این بود؟ روحانی گفت کاری میکنم کسی به یارانه اهمیت نده !
واقعاً ارزش یک ایرانی اینه ؟ که صد بار به یک سامانه مراجعه کنه برای یک ثبت نام ساده ای که حقشه !
چرا این نوع سامانه ها و این نوع بررسی حسابهای بانکی برای مسئولین نمی زارن ؟
جواب این سوالهای من رو چه کسی باید پاسخ بده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
یه لیوان آب سرد بخور اعصابت راحت شه!
Iran (Islamic Republic of)
سرپرست 6 نفر عائله
۰۸:۰۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
چون این طرح ناپخته و خام هست هم دولت و هم ملت را به درد سر انداخته
خدا به دولت یه عقل سلیمی که بتونه هم خودشو هم ملتو اداره کنه
و به ماهم چون پول بی ارزش شده یه گونی پول عطا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
ایا داماد اقای وزیر شاملش میشود حیف است ار قافله عقب بماند
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۷:۳۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خدایی ببینید دارن چکار میکنن.نگه میشه دولت از حساب من خبر نداشته باشه.پس چطور دارن حق بیمه و مالیات رو از من میگیره
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۰۷:۲۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
پرداخت در مراحل بعدی به سمتی می‌ره که اعلام میکنند،فقط افرادی که ۳چشم یا بیشتر دارند مشمول دریافت خواهند بود البته به شرط اینکه خودروشون بالای ۳۰۰ م نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
من که خودرو ندارم چرا به من یارانه بنزین تعلق نگرفت آیا این ۶۰لیتر بنزینی که هیچ ترافیکی و آلودگی ایجاد نمیکنم حق من نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
Mojtaba
۰۷:۲۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
واسه من پیامک اومده سرپرست خانواده نیستی!!! من از سال ۹۵ ازدواج کردم، وام ازدواج هم گرفتم همون موقعه چطور الان سرپرست خانواده نیستم!؟ لطفا پیگیری کنین!!
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۲۱:۰۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
برو یارانه جدا کن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۴۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
وزارت کار رو ول کن که از راس اون تا ابدارچیش دروغگو‌ان
شما بگو تو قران
پدر من با هشتاد سال سن چکار کنه درامدش ماهی نهصد هزاره
براش نریختن سواد درستی هم نداره بره دنبال کد دستوری و اینترنت و غیره
ما هم که یه اینقد دوریم نمیتونیم کاری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
این روش اصلا درست نیست من شوهرم همراه برادرانش کار کشاورزی میکنن که درامد سالانه به حساب شوهرم واریر میشود چون دخل و خرج رو انجام میدهد حالا ما این وسط شدیم اش نخورده و دهن سوخته این ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
ﺑﻲ ﻋﺪاﻟﺘﻲ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﻣﻮﺝ ﻣﻴﺰﻧﻪ ....اﻓﺮاﺩﻱ ﻫﺴﺘﻦ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﭘﻮﻝ ﻧﻘﺪ ...ﺑﻬﺶ ﻣﻌﻴﺸﺘﻲ ﺩاﺩﻥ اﻣﺎ ﺩاﻧﺸﺠﻮ ﺑﻲ ﭘﻮﻝ و ﺧﻮﻧﻪ و ﺩﺭاﻣﺪ ﻧﺪاﺩﻥ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
بگوئید امار بهتون بدن.. در صد خیلی کمی از بازنشستگان قبل از ۸۰ ، اینهائی که شما میگوئید دارن
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۳:۱۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
با یه بررسی ساده تو ده بیست تا خانواده تو دور برمون متوجه میشیم که این مبلغ بدون هیچگونه حساب کتاب و کاملا شانسی و تصادفی پرداخت شده
در خیلی موارد به طرز خنده داری برعکسه کسانی که اوضاع مالی بهتری دارن دریافت کردن و کسایی که شرایط مالی خوبی ندارن دریافت نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام من یارانه نمیگیرم باید دچیکار. کنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۳۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
نظرشخصیم باید به همه بدن کل80میلیون نفر الان بنزین کالا برای فرد ثروتمندهم گران شده فردثروتمند هم نه فرد مثلا حقوق 6میلیون نه یارانه بگیره نه معیشتی بتزین هم گران بزنه این هم بعد دوسال میادزیرخط فقر اصلا فردی7میلیون درآمد داره شایدیک بیماری گرفت؟"یارانه حق کل مردم ایران است" زیرا پول بیت المال،نفت وخوده مردم است معیشتی به گفته خودشون همان پول بنزین مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
هیچی دیگه الان همه کارفرما ها برای سبد معیشتی تمام نیروهاشو اخراج میکنه که فقط سبد و بگیره هههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
باید شرایط حذف رو عاقلانه کرد چون شرایط کنونی بسیار خطا دارد و حق خیلی ها پایمال شده و خیلی از ثروتمندان پنهان براحتی مشمول خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
اقا تمام ساعتهای شبانه روز امتحان کردیم سایت مشکل داره کد رهگیری هم ارسال نشده
Germany
جعفر
۰۰:۵۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
به قول بابا پنجعلی: ااالللکیییه...
...یا مهدی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
من معلم بازتشسته با دو فرزنددانشجوی دکتری ازاد و کارشناسی سراسری دوراز وطن. 56ماهه یارانه ام قطع شده و پیام فرستادم جواب امد منتظر باش وتا الان منتظرم .ثبت کردم سایت قبول نکرد .چرا ایتقدر دروغ میگویند.شما وکیل من پیگیری کنید.هیچ شغل ودزامدی هم ندارمبجز حقوق بازنشستگی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
دست دولت محترم درد نکنه حالا این آذر ماه و کی واریز میکنه .دم حاج روحانی گرم فقیر ها رو بده .اون شرایط بالا را دقیق انجام بدین .
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۳:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سلام. پدرشوهر می خواست خونه بگیره ۳۰۰ ریخت به حساب آقام تا کارهاشون انجام بده چیزی که برای ما نمونده خوب الان به واسطه این که یه مدت محدود حساب آقام بوده باید ما محروم بشیم. لطفا باشگاه خبر نگاران پیگیر باشه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۳۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
۱۰ روزه که به سامانه *۶۳۶۹* مراجعه کردم پیامک کد رهگیری نیامده سامانه اینترنتی حمایت هم درست کار نمیکنه مهلت هم داره تموم میشه تکلیف بنده چیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز شما آخر شب یا صبح زود وارد سایت حمایت معیشتی
hemayat.mcls.gov.ir
و از مرورگر کروم استفاده کن
اگه کد واست ارسال نشده میتونی با شماره حساب که یارانه واریز میشه ثبت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
به جایی کد رهگیری شماره حسابی که یارانه واریز میشه وارد کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شهروند ایرانی
۲۳:۱۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دولت که اینقدر داره به مردم اهانت میکنه حساب بانکی چک میشه لطف کنه بدهکاری مردم و قسط هاشون رو هم چک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
دقیقا . من از صندوق ادارمون 100 میلیون وام گرفتم ماهی 2 میلیون قسط میدم . چون باهاش چیزی نتونستم بخرم گذاشتم تو بانک تا شاید معجزه ای بشه و ارزونی بیاد و باهاش یه آپارتمان نقلی چیزی بخرم... یعنی از این جیب به اون جیب... یا حقوق بگیری یا اون حقوق رو بصورت وام و یکجا از دولت بگیری و قسطش رو بدی... چه فرقی داره؟؟؟؟ چرا وامی که گرفته شده و بابتش 31 و نیم درصد به دولت بهره میدیم دیده میشه ولی قسط هایی که بابتش میدیم دیده نمیشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سایت اصلا کار نمیکنه خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سایت کار میکنه ولی چون ترافیک اینترنت زیاده قادر به باز شدن درگاه نیست
شما آخرای شب یا صبح زود اقدام کنید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۰:۵۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
فقط با نت گوشی میشه تو سایت ثبت نام کرد
حتما امتحان کن دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سایت اصلا کار نمیکنه خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ق
۲۲:۵۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اونایی که محتاجن نمیگیرن .خوش به حال مرفهین.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۵۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
این شرایط تو رویاهای ما هم نمیگنجه ولی بهمون حمایتی ندادند ددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اخه مردم با چه زبانی بگن نداریم که اقای رییس جمهور حمایت معیشتی بدن انان از دست گرونی دیگه بریدیم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دم انتخابات باز فریب افکار عمومی.
France
علی
۲۲:۳۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
من بیکارم 2 تا بچه ها هم دارم نه خونه ای به نامم هست نه ماشینی دارم تو این دنیا هیچی ندارم که بنامم باشه هیچی برای من واریز نشده اعتراض کردم چشم اب نمیخوره که شامل حال من بشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۲۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
طبق جدول درآمد چه جوری حساب شده
4 نفر هستیم
جمع دریافتی بیش از 7 تومن هست
ولی خالص پرداختی اینقدر نمیشه
مثلا حداقل 550 هزار تومان مالیات کم میشه
حداقل 500 هزار تومان بیمه تامین اجتماعی کم میشه

که آخذش 6 میلیون هم واریز نمیشه

ولی برای تامین اجتماعی براساس 7 میلیون میزنه حقوق

درسته براساس 7 تومن حساب کنن و این طرح واریز نکنن

چرا براساس جمع دریافتی حساب نمیکنن


همکار دارم 3 نفر هستن حقوقش مثل منه و دو تا خونه در تهران داره که یکیشو اجاره داده ولی براش واریز کردن

این چه جور عدالتیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
من همکارم 2 ملک مسکونی در تهران دارد که یکی را هم اجاره داده ولی طرح معیشتی براش واریز شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
بنزین مگه متعلق به همه ی ایرانی ها نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سایت hemayat همیشه خطا میده و درست کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز در ساعات پایانی شب یا صبح زود مراجعه کن که ترافیک اینترنت خلوته و از مرورگر کروم استفاده کن
با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
کارگرهستم حقوق ماهیانم یک میلیون و سیصد هزار تومان سرپرست 3 نفر هستم مستجر هستم آیا مستمر گیر هستم یانه
۱۲
آخرین اخبار