رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت : بسیج سازندگی ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور شروع کرده که نیمی از آن‌ها را به اتمام رسانده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت : ۱۱ هزار هسته بسیج محله محور در کشور در راستای محرومیت زدایی شکل گرفته است.

او گفت : در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه بسیجیان و جهادگران بسیجی فقط مقوله محرومیت زدایی نیست بلکه مهم‌ترین وظیفه آن‌ها در کنار محرومیت زدایی مناطق محروم، روشنگری، مطالبه گری و بصیرت افزایی در جامعه است.

زهرایی با اشاره به بلوغ انقلاب در چهل سال اول گفت: دشمنان در این مدت به انواع فتنه‌ها، دشمنی‌ها، جنگ‌های نظامی، فرهنگی و روانی علیه نظام جمهوری اسلامی دست زدند و اکنون نیز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که وظیفه جهادگران بسیجی برای مبارزه با این جنگ اقتصادی با کارآفرینی، محرومیت زدایی، بصیرت افزایی و روشنگری را صد چندان کرده است.

او خدمت به مردم را مقدس شمرد و افزود: اگر می‌خواهیم نقشه تمام دشمنان برآب شود باید برای مردم کار کرد و در خدمت مردم بود؛ تجربه کار کردن جهادگران بسیجی در مناطق محروم نشان می‌دهد که هر کجا برای مردم کار شده آن‌ها پیوند ناگسستنی با نظام پیدا کرده اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: نظام جمهوری اسلامی امروزه به تنهایی در مقابل تمام کافران و جبهه باطل ایستاده است.

زهرایی افزود: کسانی که برای گشایش مشکلات، امید به مذاکره، برجام، تجارت جهانی و خارج از کشور دارند، بدانند مبانی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی قابل جمع نیست.

او با اشاره به مبارزه علیه فساد اقتصادی در کشور گفت: نیرو‌های انقلابی یکی یکی مفاسد، نفوذی‌های دشمن و کسانی که تصمیم شبهه ناک به نفع دشمنان می‌گیرند را به زیر خواهند کشید.

او گفت: بسیج از مردم و انقلاب جدا شدنی نیست و فلسفه وجودی بسیج را تبدیل تهدید‌ها به فرصت برای مردم و انقلاب دانست.

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.