فراخوان دومین مسابقه نامه‌ای به خدا با عنوان ساز دنیا را برایم کوک کن در لاهیجان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: برای شناسایی و پرورش استعداد‌ها دومین مسابقه نامه‌ای به خدا برای دو گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان ساز دنیا را برایم کوک کن را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌کند.

او افزود: این مسابقه برای تشویق این دو گروه سنی برای نوشتن آزادانه نامه‌هایی با مضمون آرزو‌ها و رویا‌ها و خواسته هایشان خطاب به خدای مهربان است.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: همچنین در این رویداد ادبی از کودکان و نوجوانان خواسته می‌شود در صورتی که تمایل دارند برای مسئولان هم نامه نگاری کنند و به سادگی خواسته هایشان را مطرح کنندواین اداره در حد امکان این نامه‌ها را به مسئولان مربوطه خواهد رساند.

قاسم مصفا با اشاره به اهداف این مسابقه، افزود: تشویق کودکان ونوجوان به نوشتن آرزو‌ها و رویا‌های شان، تقویت خلاقیت و مکتوب کردن رویا‌ها و آرزوها، تمرین دادن به گروه سنی کودک و نوجوان برای نوشتن و تقویت کتابخوانی برای گستردگی گنجینه لغات کودکان و نوجوانان است.

او با اشاره به شرایط حضور در این مسابقه گفت: آرزو‌ها و رویا‌ها به صورت دست نویس و خوانا با خودکار آبی در یک صفحه A ۴ و خود شرکت کنندگان نوشته شودونامه‌های نوشته شده در پاکت‌های معمولی یا پاکت‌هایی که بوسیله خود شرکت کنندگان طراحی وساخته می‌شود گذاشته شودوپاکت‌های محتوی نامه بدون نیاز به پست کردن از سوی شرکت کنندگان درصندوق ساز دنیا را برایم کوک کن که در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان به همین منظور تعبیه شده است انداخته شود.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه، نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، سن، اسم مدرسه و شماره تماس قید شود، افزود: در صورت تمایل، والدین می‌توانند در هنگام انداختن نامه در صندوق نامه‌ها از فرزندان خود عکس موبایلی بگیرند و به شماره ۰۹۰۳۲۰۴۷۵۸۵ ارسال کنند.

قاسم مصفا با بیان اینکه، آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان دی است، تصریح کرد: آثار برتر درصورت تمایل نویسند گان نامه‌ها در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

 

انتهای پیام / ق

فراخوان دومین مسابقه نامه‌ای به خدا در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.