داستان ترانه «کیو ۲۸» بیستم آذرماه سال جاری در آبادان به روی صحنه می ‌رود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امین جوکار نویسنده و راوی داستان «کیو۲۸» گفت: این برنامه در بیستم آذرماه در دو سانس و در ساعات ۱۹ و ۲۱:۳۰ در محل تئاتر شهر آبادان واقع در ابتدای خیابان یک احمدآباد رو به روی پارک پرندگان به اجرا در می آید.

او ادامه داد: در این اجرا، عاشقانه‌های خاطره ساز آبادان در قالب داستان و ترانه برای مخاطبان اجرا می ‌شوند.

نویسنده و راوی داستان «کیو۲۸»  افزود: چهار داستان و پنج ترانه در ۲۰ آذرماه امسال اجرا می شوند و دو داستان و دو ترانه نیز برای نخستین بار در آبادان به صورت زنده اجرا خواهند شد.

جوکارتصریح کرد: داستان‌های کیو ۲۸ همگی در جغرافیای آبادان روایت می شوند و ما به ازای واقعی ندارند، روایت روزمرگی‌های شهر که ممکن است برای هر آبادانی آشنا باشد.

او افزود: مهدی عباسی خواننده اجراها است و مهیار نفیسی صدابردار، اسماعیل حسینی سرپرست گروه موسیقی، سهراب منصوری کارگردان هنری، محمد عباسی عکاس و میلاد کارگر گرافیست این گروه هستند؛ ضمن اینکه دانیال دانشور و سید حسین موسوی نوازندگان سازهای کوبه‌ای، محمود قلعه گلاب نوازنده گیتار و پیانو و طه علیخانی نیز به عنوان نوازنده ویولن در این اجراها همکاری دارند.

نویسنده و راوی داستان «کیو۲۸»  با قدردانی از بنیامین علیزاده به دلیل حمایت مالی از یکی از اجراها گفت: امین اتمان زاده، ترانه ‌سرای گروه است که با بیان بومی خود ترانه‌های این مجموعه را نوشته و داریوش اسماعیلی نیز ملودی آهنگ‌ها را ساخته است و بلیت فروشی اجرای کیو ۲۸ از امشب سه‌شنبه در محل تئاتر شهر آبادان آغاز می‌ شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.