مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال گفت: برای نخستین بار نبود که از ویدئو چک در مسابقات استفاده کردیم، اما برای اولین بار بود که این مسئله را اعلام کردیم.  

سیفی زاده: برای استفاده از ویدئو چک در حال مذاکره هستیم/پیام سیفی زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال و کمیته داوران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره استفاده از ویدئو چک در بازی روز گذشته تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و شهرداری گرگان گفت: این باری نخستین مرتبه‌ای نبود که چنین اتفاقی افتاد، اما برای اولین بار بود که این مسئله را اعلام کردیم.  

او  افزود: پیش از این بازی هم در ۲ -۳ بازی دیگر از جمله مهرام - نیروی زمینی هم استفاده کرده بودیم، حالا هم برای ادامه این روند صحبت داشتیم و به احتمال زیاد جلسه‌ای با عوامل این کار می‌کنند داشته باشیم تا از نظر مالی به توافق برسیم و پس از  توافق این  مسئله را اعلام می‌کنیم.  

سیفی زاده درباره قضاوت داوران در بازی‌های روز گذشته که در تهران انجام شد بیان داشت: داوران خیلی خوب بودند و شجاعانه کار کردند، در مجموع قضاوت خوبی داشتند و من آن‌ها را تائید می‌کنم.  

او درباره درگیری که در بازی تیم‌های شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسای مشهد اتفاق افتاد گفت: هنوز گزارش ناظر بازی به دست ما نرسیده، اما در صورتی که مورد خاصی باشد حتما آن را پیگیری می‌کنیم و رای آن را هم اعلام می‌کنیم و با این حال ممکن است به طور کلی جلسه‌ای هم تشکیل نشود و تنها این مورد را در کمیته مسابقات بررسی کنیم.  

پیام سیفی زاده مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال در پایان و درباره اتفاقات پس از پایان بازی تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان بیان داشت: خودم در سالن حضور داشتند و تنها  ۲ -۳ بطری به زمین پرتاب شد و اگر بخواهبم سر این اتفاق برخورد کنیم ۱۰۰۰ اتفاق دیگر می‌افتد و باید آن‌ها را چکار کنیم؟  


بیشتر بخوانید:

 پیروزی بسکتبالیست‌های اکسون در شهرآورد پایتخت

درگیری هواداران در پایان بازی تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان

آبکناری: بسکتبال باید سالن‌های بیشتری داشته باشد


انتهای پیام/ 

اظهارات مسئول مسابقات لیگ برتر بسکتبال درباره قضاوت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار