شهردار منطقه سه شهر کرمان، از تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های خالی سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   رامین امیرمداح شهردار منطقه سه شهر کرمان گفت: عملیات پاک‌سازی زمین‌های خالی سطح منطقه، در راستای زیباسازی منظر شهری، حذف آلودگی‌های بصری و جلب رضایت شهروندان انجام شد.

او با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری منطقه سه در هشت ماه اخیر، افزود: در همین راستا ۱۸ مورد زمین و حاشیه‌های بسیار بزرگ موجود در سطح منطقه از جمله حاشیه چهارراه الله آباد تا سه راهی جوپاری، زمین‌های بولوار زغال‌سنگ، حاشیه پارک خبرنگار و ... به صورت کامل پاکسازی و تسطیح شد.

شهردار منطقه سه با اشاره به پاکسازی زمین‌های خالی سطح منطقه، جمع‌آوری خاک و نخاله و جمع‌آوری شاخ و برگ و نخاله‌های فضای سبز با بیش از ۶۰۰۰ سرویس کامیون، گفت: دپوی انواع شن جهت مقابله با حوادث در مواقع بحرانی و خاکریزی پارک‌ها و فضای سبز منطقه نیز توسط حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه انجام شده است.

امیرمداح با بیان اینکه یکی از معضلاتی که شهر درگیر آن است و بزرگترین دغدغه شهرداری محسوب می‎شود، ریختن زباله در زمین‌های خالی توسط شهروندان است، اظهارکرد: امیدواریم با کمک خود شهروندان و فرهنگ سازی صحیح بتوانیم در کنترل تولید زباله برنامه‌ریزی دقیقی را انجام بدهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار