مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:در اغتشاشات اخیر در مجموع به هفت جایگاه عرضه سوخت ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت وارد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش با بیان اینکه کارشناسان میزان خسارت وارد شده به هر جایگاه عرضه سوخت استان را در اغتشاشات اخیر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرده‌اند،گفت: در مجموع به هفت جایگاه عرضه سوخت ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت وارد شد.

وی یادآور شد: اکنون غیر از یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سنندج، تمام جایگاه‌ها در استان فعال بوده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: در اغتشاشات شهر مریوان، پنج جایگاه سوخت مورد حمله قرار گرفت اما اکنون این جایگاه‌ها راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

گیتی‌منش به رمزگشایی ۱۵ هزار عدد کارت سوخت در استان بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که صاحبان خودروها در زمان دریافت سوخت از جایگاه‌ها با کد ۲۵ یا جمله لیست سیاه مواجه شدند، کارت آنان مسدود شده و باید برای رفع مشکل به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

در استان کردستان ۷۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.