نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت و توان جوانان در انجام امور فرهنگی و اجرایی گفت: ساخت و تکمیل کاشی کاری مناره مسجد زاهدان یکی از نتایج این اقدام است.

تشریح طرح تشکیلاتی جوان محور در مسجد جامع زاهدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از هیئت امنا و اعضای حسینیه یزدی‌های مقیم زاهدان، اظهار داشت: در مسجد جامع زاهدان با بهره گیری از ظرفیت جوانان، اعضا در قالب دو گروه سازماندهی شدند که در تداوم آن گروهی اجرای برنامه‌های فرهنگی و گروه دیگر برنامه‌های اجرایی و پشتیبانی را در دستور کار دارند.

او ادامه داد: هر کدام از این گروه‌ها پس از ورود، طرح‌هایی را به جلسه هئیت امنا پیشنهاد و آن را تصویب و در نهایت اجرایی می‌کنند که حاصل یکی از این مصوبات به پروژه ساخت و تکمیل کاشی کاری مناره این مسجد انجامید.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: با اجرای چنین طرحی و با بهره گیری از ظرفیت جوانان، در حسینیه یزدی‌های مقیم زاهدان نیز می‌شود از توان افراد با تجربه و کارشناس بهره گرفت.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان افزود: این حسینیه پایگاهی معنوی و فرهنگی از گذشته تاکنون بوده که با توجه به ظرفیت موجود و سابقه آن باید نسبت به گذشته فعال‌تر شده و به نحوی فعالیت کند تا دستگیر نسل جوان و پناهگاهی برای تمام یزدی‌های مقیم زاهدان باشد.

او بیان کرد: سپردن امور به جوانان و دخیل کردن آنان به عنوان عضوی از هیئت امنا می‌تواند به تحقق اهداف فرهنگی کمک شایانی کند.

نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر تقویت بیش از پیش حسینیه یزدی‌های مقیم زاهدان، خاطر نشان کرد: با توجه به موقوفه بودن این حسینیه و مغازه‌ها و ... که در وقف نامه آمده، اجرای برنامه وقف کننده براساس شرع باید پیگیری و اجرا شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.