مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش نشانان کاشانی در ۴۵ مورد آتش سوزی و ۱۵۷ حادثه به وقوع پیوسته در آبان ماه عملیات انجام داده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: مهمترین علل حواث آتش سوزی‌های رخ داده در این مدت، اتصالی برق، گسترش حریق‌های کوچک و عدم رعایت ایمنی بوده که آتش نشانان ایستگاه‌های پنج گانه سازمان در کوتاه‌ترین زمان در محل‌های اعلام شده حضور و اقدام به مهار و اطفاء حریق‌ها کرده اند.

او افزود: حوادثی نیز که آتش نشانان در آن شرکت و به شهروندان و هموطنان امداد رسانی کردند و از خطرات ناشی از این حوادث نجات دادند شامل باز نمودن درب منزل و خودرو (محبوسی)، رفع خطراشیاء حلقوی، زنده گیری مار و جانوران موذی و حیوانات وحشی و خانگی، رها سازی اشخاص در تصادفات، آب افتادگی و رفع خطر نشست زمین بود.

به گفته او، ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه میانگین زمان رسیدن تیم‌های عملیاتی امدادنجات و اطفاء حریق سازمان در عملیات‌ها بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، افزود: آتش نشانان در تمامی عملیات‌های انجام گرفته در این مدت جان ۵۴ نفر از هموطنان را نجات دادند که ۱۲ نفر از این تعداد مصدوم بوده وخوشبختانه حوادث فوتی دربرنداشته است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.