معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پنج هزار و ۵۰۰ تن برنج پاکستانی در خراسان رضوی بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و افزایش قیمت برخی از کالا‌ها به بهانه افزایش نرخ بنزین و بازگشت مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان پس از تغییر نرخ سوخت تاکنون به شاکیان ارائه شد.

او تصریح کرد: کاهش قیمت نهاده‌های دامی، تامین و توزیع ۵۵۰۰ تن برنج پاکستانی، توزیع گوشت گوسفند به صورت برش چهارتیکه با قیمت ۶۷ هزار تومان در ۲۱ واحد صنفی منتخب اتحادیه مربوطه از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه امکان افزایش تعداد مراکز توزیع گوشت گوسفندی با قیمت مصوب تا ۵۰ واحد صنفی وجود دارد، گفت: همچنین مقرر شد توزیع مستقیم برخی از کالا‌ها همچون سیب زمینی و پیاز با هماهنگی اتحادیه میادین میوه و تره بار در فروشگاه‌های شهرداری مشهد انجام می‌گیرد.

رسولیان افزود: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، ۱۲۰ نیروی افتخاری از سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی برای نظارت بر بازار در سطح مشهد به کارگیری خواهند شد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.