جلسه مشترک ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه با حضور اعضای نظارت بر انتخابات و هیئت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رنجبر فرماندار کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد انتخابات در فراهم کردن مقدمات برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : تلاش هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، معاونین فرمانداری و بخشداران، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در کمال امانتداری و سلامت است.

او گفت : امید است همه ما امانتداران خوبی برای آرای مردم و کاندیدا‌ها در راستای پاسداری از خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب باشیم.

او گفت: همه ما به عنوان مجریان، ناظرین و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با تمام توان و در کمال بی طرفی انتخاباتی شکوهمند را برگزار کنیم.

فرامرزی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون ملاک اصلی همه ما در برگزاری انتخابات است گفت: تلاش و هدف ما قانونمند برگزاری کردن انتخابات است.

 حاتمی رئیس هیئت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: مردم ناظر بر عملکرد ما در چگونگی برگزاری انتخابات هستند، و همه ما باید قانون را ملاک خود قرار دهیم.

در این نشست مقرر گردید اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی و بخشداران در کمال قانونمندی فرآیند‌های انتخابات را انجام داده و وضعیت شعب اخذ رای به لحاظ مکانی با همکاری هیئت‌های مذکور صورت گیرد که زمینه اجرای انتخاباتی سالم فراهم شود .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.