فرماندار قصرشیرین گفت : رای مردم حق‌الناس است و تلاش می‌کنیم حق هیچ کس در انتخابات ضایع نشود و تمام توان خود را برای صیانت از آرای مردم به کار می‌گیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : به طور رسمی روز گذشته با دستور وزیر کشور با آغاز ثبت نام از داوطلبین کار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شد.

او گفت : ابتدا ۳۰ تن به عنوان معتمدان شهرستان قصرشیرین به هیات نظارت معرفی و همه آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید شدند و از میان این ۳۰ نفر، هشت تن به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.

او گفت: ما براساس قانون باید ۳۰ نفر معتمد معرفی می‌کردیم که این کار براساس سوابق و پیشینه آن‌ها انجام شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: هیچ کس از عوامل اجرایی انتخابات حق ندارد له یا علیه کاندیدایی موضع گیری کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف براساس قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

تاتار افزود: ملاک ما در انتخابات قانون است و هرگز از آن سرپیچی نمی‌کنیم و امید است با کمک دادستان و دیگر اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

او با بیان اینکه هیچ کاندیدایی براساس نیت شخصی رد صلاحیت نمی‌شود، گفت:ملاک تایید صلاحیت افراد مراجع چهارگانه و قانون است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قصرشیرین گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مجلس و حساس‌ترین انتخابات تاریخ نظام است.

کامران بدری افزود: در گام دوم انقلاب هستیم از این رو باید تلاش کنیم شاهد مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

گفت: ۳۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان به عنوان معتمد انتخاب شدند که براساس بررسی‌ها افراد معرفی شده از سوی فرماندار، دادستان و رییس ثبت احوال مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

او گفت: اجازه نخواهیم داد کسی انتخابات را به چالش بکشد و برای ما ملاک قانون است و همه کاندیدا‌ها برای ما یکسان هستند.

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.