پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: می‌دانستم بیرانوند را به عنوان مرد سال آسیا انتخاب نمی‌کنند، چون متاسفانه در آسیا مسائل مالی بر مسائل فنی و فوتبالی اولویت دارد.

مطمئن بودم بیرانوند را انتخاب نمی‌کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قلیچ در ارتباط عدم انتخاب علیرضا بیرانوند دروزاه‌بان پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: من می‌دانستم بیرانوند را به عنوان مرد سال آسیا انتخاب نمی‌کنند، چون متاسفانه در آسیا مسائل مالی بر مسائل فنی و فوتبالی اولویت دارد و هرکس نفوذ بیشتر و پول بیشتری دارد به اهدافش می‌رسد.

وی در ادامه پیرامون انتخاب اکرم عفیف تصریح کرد: انتخاب اکرم عفیف به عنوان مرد سال آسیا هم این موضوعاتی که گفتم را ثابت کرد. اگر می‌خواستند بر اساس شایستگی و معیار‌های فوتبالی انتخاب کنند باید همان پارسال که بیرانوند در جام جهانی درخشید و پنالتی کریستیانو رونالدو را گرفت، جایزه را به او می‌دادند. متاسفانه روابط بر ضوابط در کنفدراسیون فوتبال آسیا حاکم است و به همین دلیل امسال هم هیچ جایزه‌ای به ایران اختصاص نیافت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون عوامل تعیین‌کننده در انتخاب مرد سال آسیا خاطرنشان کرد: عوامل مختلف غیرفوتبالی، فشار از بیرون، مسائل مالی، نفوذ اسپانسر‌ها و تحریم ایران باعث شد ایران امسال دست خالی باشد.


منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.