مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارتقائ مهارت‌های پرورشی و زندگی ویژه بانوان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم افزایش سطح سلامت روانی اجتماع گفت: بهداشت روان از ارکان مهم نیل به سلامت در جامعه است و در جامعه‌هایی با نشاط اجتماعی و فردی بالاتر، امنیت روحی و روانی هم به طبع آن بالا می‌رود و خشم و خشونت در آن جوامع کاهش خواهد یافت.

او در ادامه با بیان اینکه زنان در شاداب سازی خانواده و جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند، افزود: در همین زمینه و در جهت اجرای طرح‌های وزارتی امور بانوان، کارگاه آموزشی با عنوان ارتقاء مهارت‌های پرورشی و زندگی ویژه بانوان فرهنگی شهرستان برگزار شد.

عبدی پور تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ مربی پرورشی شاغل در مدارس دخترانه دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم در این کارگاه آموزشی حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: رشد مهارت‌های مربیان مدارس در جهت پرورش نسلی سالم و با نشاط و ارتقاء کمی و کیفی شاخص‌های مرتبط با آموزش و فرهنگ از اهداف مهم برگزاری این کارگاه آموزشی است.

کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های پرورشی و زندگی با مدرسی ندا نادری کارشناس ارشد روانشناسی و مدرس کشوری طرح ارتقاء مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس دخترانه در دبیرستان شهید باهنر بهبهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

برپایی ارتقاء مهارت‌های پرورشی و زندگی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.