افتتاح چند پروژه محرومیت زدایی در بلده نور

چند پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بیش از ۶۴۰ میلیون تومان در بخش بلده شهرستان نور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ اسدی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه نور در حاشیه افتتاح پروژه‌های بخش بلده ،گفت: با مشارکت خیران، کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی سپاه امسال توانستیم ۱۱ خانه محروم را با هزینه‌ای حدود یک میلیارد تومان احداث کنیم که در میان سهم مشارکت هر خانه برای کمیته امداد ۳۵ میلیون تومان و مابقی توسط خیران و سپاه ساخته شده است.

او افزود: در اجرای طرح محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار دو خانه محروم در روستا‌های پیچ ده و خطر بخش بلده با هزینه‌ای بیش از یکصد و ۷۵ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسیده که رونمایی یادمان شهید زارع در روستای کرسی و افتتاح باشگاه ورزشی چند منظوره شهر بلده با هزینه‌ای بیش از ۴۵۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن که امروز یکی از آن‌ها فشار اقتصادی بر مردم و تلاش برای جلوگیری از پیشرفت و آبادانی این مملکت است. تصمیم گرفته که در هر شهرستان یک قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی تاسیس کند.

سردار بابایی افزود: در پنج عرصه اشتغال، عمران و آبادانی، آموزش، تعلیم و تربیت، سلامت و فرهنگ برنامه ریزی شده و ما تاکنون تجربیات خوبی در این عرصه داشتیم و امیدواریم خیران و مردم عزیز هم ورود پیدا کنند و در این عرصه دست جوانان هم می‌فشاریم.

او گفت: ما هرگز نباید امید به خارج از کشور داشته باشیم. چرا که دولتمردان ما طی این سال‌ها علی رغم تذکرات موکد و مکرر مقام معظم رهبری یک مقدار امیدوار به غرب بودند که شاید گشایشی حاصل شود در حالی که این امید از ابتدا معلوم بود که غلط بوده و ما امید به خود مردم داریم و عنایت خدا، ان شاءالله همگی تلاش می‌کنیم که هر روز استان نسبت به روز قبل چند قدم به جلو برود. از بهمن ماه سال ۹۷ بمدت یکسال هزار و ۸۰۰ پروژه محرومیت زدایی جزء ماموریت‌های سپاه کربلای مازندران بوده که تا کنون هزار و ۳۰۰ پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/س
 

افتتاح چند پروژه  در بلده نور

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار