دبیر هیت ووشو شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: کمبود فضای مناسب و نبود امکانات در رشته ووشو ، یکی از چالش‌های مهم پیش روی توسعه و شکوفایی این ورزش است.

نوید مکوندی دبیر هیت ووشو شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: شاهین شهر ورزشکاران بسیار کارکشته‌ای در رشته ووشو ملی و بین المللی دارد می‌طلبد که مسولان رسیدگی بیشتری به این رشته داشته باشند.

 قهرمانان جهان و آسیا ادامه داد: شهرستانی که باوجود ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه ورزش‌های قدرتی و علاقه مندی بالای قشر جوان این شهرستان به حضور در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه ووشو و همچنین برخورداری از ورزشکاران مدال آور در سطح ملی و بین المللی با معضلی به نام نبود فضای مناسب و امکانات ورزشی دست و پنجه نرم کرده در این شهر مشکلات سخت افزاری برای تمرین بسیار است و کمبود امکانات خود عامل ایجاد استرس در بین ورزشکاران می‌شود.

او از بی توجهی مسولان گلایه کرد و افزود: حدود ۸ تیم در خانه ووشو در حال تمرین هستند که متشکل خانم‌ها و آقایان هستند و یکی از مشکلات خاص نبود سکوی ساندا یا همان سکوی مبارزه است و بچه‌ها در شرایط نور ضعیف، عدم تاتمی و عدم ایمنی دیوار‌های سالن و شرایط نامناسب در حال تمرین هستند.

ورزشکاران شاهین شهری با وجود مربیان سطح بالاثابت کرده اند که می‌توانند در عرصه ملی و بین المللی خوش بدرخشند.

دبیر هییت ووشو اظهار داشت: مربیانی، چون راضیه طهماسبی که امسال توانست با سر مربیگری تیم ملی ووشو سه مدال طلا را در مسابقات جهانی کسب کند، زهرا برومند، مریم رضوی، مازستا اردشیری، هومن ملک پور، میلاد خسروی، نصیر کرمی، کیوان هوشنگی و خود بنده که از سال ۸۲ تاکنون عضو تیم ملی هستم توانستیم قهرمانانی را در این رشته پرورش دهیم.

در پایان از مسولان درخواست رسیدگی به این مشکلات را دارم چرا که بنده طی نامه‌های مختلف از ارگان‌های مختلف درخواست رسیدگی و رفع مشکلات را ارائه کردم، ولی تا کنون هیچ ارگانی از این رشته ورزشی و ورزشکاران حمایتی نداشتند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

ووشوکاران شاهین شهری از نبود امکانات مناسب این رشته رنج می‌برند.

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.