جمعی از فرنگی کاران تیم کشتی دانشگاه آزاد خوزستان نسبت به پرداخت نشدن مبالغ قراردادهایشان اعتراض خود را رسانه‌ای کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه (۲۱ آبانماه) با شناخت تیم‌های برتر در شهر یزد به پایان رسید، اما موضوعی که جای تعجب دارد اینکه هنوز حتی یک ریال از مبالغ قرارداد کشتی گیران تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به آن‌ها پرداخت نشده است.

مسعود نعمت چکانی فرنگی کار سنگین وزن کشورمان طی تماس تلفنی با تائید این خبر اظهار داشت: من به نمایندگی از اعضای تیم دانشگاه آزاد خوزستان باید عرض کنم متأسفانه همانطور که همگان اطلاع دارند کشتی گیران از اقشار ضعیف جامعه هستند و خوردن حق آن‌ها کار پسندیده‌ای نیست.


بیشتر بخوانید:واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی به حذف مسابقات جام جهانی از تقویم اتحادیه


کشتی گیران با مشکلات خاص خودشان  روبرو هستند/ کسی پاسخگو نیست!

وی تصریح کرد: امین سوری به خاطر اعتراض به پرداختن نشدن حقش راهی اهواز محل هیأت کشتی استان شده بود که به دلیل تصادف، هم آسیب دید و هم ماشینش را از دست داد، آرمان علیزاده تا ۲ هفته دیگر باید لباس دامادی بر تن کند، من بخاطر عدم رضایت نامه از طرف دانشگاه آزاد موفق نشدم با تیم دیگری قرارداد منعقد کنم، سایر بچه‌ها به همراه مربیان و سرپرست تیم هر کدام با مشکلات خاص خودشان روبرو هستند، اما متأسفانه برای گرفتن حقمان باید با وعده‌های مسئولان دانشگاه آزاد امروز و فردا شویم و کسی پاسخگو نیست.

قهرمان کشور ادامه داد: طبق قرارداد منعقد شده قرار بود ۳۰ درصد مبلغ خود را در هفته اول لیگ، ۳۰ درصد را هفته اول دور برگشت و ۴۰ درصد باقیمانده را پس از دیدار‌های رده بندی و فینال دریافت کنیم، اما متأسفانه با گذشت مدت زمان بسیار هنوز یک برگ هزارتومانی هم دریافت نکردیم. سَوای موضوع پرداخت نشدن حقمان بی احترامی‌هایی به ما شد که واقعاً از گفتن آن خجالت می‌کشم، به طور مثال سرپرست تیم به ما می‌گفت به من اعلام شده روزی ۷ هزارتومان بیشتر نباید خرج کشتی گیر شود، یعنی من به عنوان یک سگنین وزن اگر روزی ۳ عدد آب آشامیدنی می‌خوردم یک چیز هم بدهکار می‌شدم!

گردش ۳۰ میلیاردی لیگ امسال، فقط در حد حرف است/ «نصیرزاده» ما را سر کار گذاشت

وی در پاسخ به ادعای رئیس سازمان لیگ مبنی بر گردش ۳۰ میلیارد تومانی در رقابت‌های لیگ سال جاری اظهار داشت: کدام ۳۰ میلیارد، این‌ها فقط در حد حرف است یا حداقل اینکه به اعضای تیم دانشگاه آزاد خوزستان که تا کنون یک ریال از آن مبلغی که رئیس سازمان لیگ ادعا کرده پرداخت نشده است.

نعمت چکانی درباره اینکه آیا اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام کرده اند گفت: حقیقت امر اینکه، هفته گذشته به عبدالمهدی نصیرزاده زنگ زدم و موضوع را کامل توضیح دادم، وی نیز در جواب گفت همین الان پیگیری می‌کنم و با شما تماس می‌گیرم، اما متأسفته رئیس سازمان لیگ هم ما را سر کار گذاشت.

فرنگی کار سنگین وزن کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: سوال بچه‌های تیم این است که چرا مسئولان دانشگاه آزاد با ما یک چنین رفتاری را انجام داده اند، ما نَه به کسی بی احترامی می‌کنیم و نه چیزی بیشتر از حق خومان می‌خواهیم، اما اگر به اعتراض ما رسیدگی نشود موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:اقدام عجیب اتحادیه جهانی کشتی/ جام جهانی از تقویم مسابقات حذف شد+سند


انتهای پیام/

اعتراض اعضای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به پرداخت نشدن مطالباتشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار