مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کاهش ۴ درصدی مصرف گاز سی ان جی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از مصرف ۱۳۳ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب گاز سی‌ان‌جی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: مصرف این مقدار سوخت پاک در هشت ماهه گذشته امسال موجب کاهش مصرف همین میزان بنزین شده است.

او بیان کرد: میزان فروش جایگاه‌های سی ان جی در ایام گذشته امسال ۱۳۳میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴،۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی و آلودگی هوا در اثر مصرف سی‌ان‌جی بیان کرد: با عرضه این مقدار سوخت سی ان جی به خودرو‌های گازسوز معادل ۱۳۳ میلیون لیتر در هشت ماه گذشته سال ۹۸ در مصرف بنزین موتور در منطقه اردبیل صرفه‌جویی شده است.

مدنی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در اوخر آبان ماه بیان داشت: با توجه به اجرای موفق طرح سهمیه بندی مصرف بنزین در کشور مقدار مصرف سوخت سی ان جی در این ماه به مقدار ۱۶ میلیون و ۱۲۰ هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او کرد: کسانی که مایل هستند خودروی خود را دوگانه سوز کنند می‌توانند به سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو به نشانی ((www.irngv.ir))مراجعه کنند.

گفتنی است، هم اکنون ۷۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد ۳۶ باب جایگاه در مرکز استان آماده خدمات‌رسانی به هم استانی‌های عزیز است.

انتهای پیام/ح

۷۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان اردبیل فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.