معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از اول مهر تاکنون ۸۴۷ فرد مشکوک به آنفلولانزای نوع A در اصفهان بستری شده اند که بیماری ۶۸ نفر قطعی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمال حیدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از اول مهر تاکنون ۸۴۷ فرد مشکوک به آنفلولانزای نوع A در اصفهان بستری شده اند که بیماری ۶۸ نفر قطعی شده است.

کمال حیدری از جان باختن ۱۰ فرد مبتلا به آنفولانزای نوع H۱ N۱ نیز در این مدت خبر داد و افزود: امسال شیوع ویروس آنفلولانزا وسیع‌تر از سال‌های گذشته بوده، اما پیش بینی می‌شود این موج بیماری تا چند روز آینده در استان کاهش یابد.

او در خصوص این بیماری نیز به شهروندان هشدار داد: ضمن توجه به سلامت خود، موارد بهداشتی از جمله رعایت بهداشت فردی را رعایت کنند.

حیدری همچنین درخصوص وضعیت ذخیره دارویی برای درمان آنفلولانزای نوع A نیز گفت: در این زمینه کمبود دارو نداشته و نیاز‌های خود را به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم، اما باید توجه داشت که در دوره‌ای که تقاضا بیشتر می‌شود در حوزه عرضه ممکن است با مشکل برخورد کنیم و از این رو نباید دارو‌ها را بی‌رویه مصرف کرد.

انتهای پیام/م

 

شناسایی ۶۸ فرد مبتلا به آنفلوآنزای نوع A در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.