فرمانده دریابانی استان هرمزگان :

توقیف لنج حامل ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوموسی / درگیری مسلحانه و دستگیری ۱۱ نفر

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک فروند موتورلنج حامل ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوموسی خبر داد.

توقیف لنج حامل ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوموسی / درگیری مسلحانه و دستگیری ۱۱ نفربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ حسین دهکی ، فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک فروند موتورلنج حامل ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوموسی خبر داد.

او گفت: مرزبانان شهرستان بوموسی هنگام گشت زنی در فاصله ١٢ مایلی جنوب جزیره، به یک فروند شناور متجاوز مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر و توقف آن به محل اعزام شدند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان افزود: مأموران با حضور در محل به شناور فرمان ایست دادند و قاچاقچیان و متجاوزان مرزی که با حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند، با پرتاب راکت آتش زا قصد صدمه زدن به مأموران را داشتند.

سرهنگ حسین دهکی گفت: دریابانان پس از موضع گرفتن متجاوزان مرزی اقدام به آتش سنگین کردند و توانستند ضمن درگیری مسلحانه، شناور را متوقف کنند.

او افزود: مرزبانان پس از توقیف شناور اقدام به بازرسی از آن کردند و موفق شدند ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ۱۱ قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان  ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را ۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مرزبانان با حضور منسجم در دریا، آب‌های خلیج فارس را برای سودجویان و مخلان اقتصادی ناامن خواهند کرد.

انتهای پیام/ب 

کشف سوخت قاچاق از یک فروند لنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.