معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، استفاده از هرگونه کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را ممنوع عنوان کرد.

ممنوعیت استفاده از کتاب های کمک آموزشی برای دانش اموزان ابتداییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناهید فضلی  با بیان اینکه استفاده از هر نوع کتاب کمک آموزشی، کتاب‌کار و یا کتاب تست برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ممنوع است، اظهار کرد: مدیران و معلم‌ها به هیچ عنوان حق ندارند استفاده از کتاب‌های کمک درسی را به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی توصیه کنند.

فضلی گفت: والدین بدانند آموزش ابتدایی دوره کسب مهارت بوده، لذا استفاده از کتاب‌های کمک درسی و تست در این دوران به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پروش استان کرمانشاه با اشاره به مفهوم آموزی بودن دوره ابتدایی، تاکید کرد: دانش آموزان در مقطع ابتدایی تنها مفاهیم را یاد می‌گیرند، لذا در این دوران استفاده از کتاب‌های کار و تست توصیه نمی‌شود.

او سپس با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش به سمت آموزش مفاهیم در قالب بازی و سرگرمی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی، این شیوه آموزش را در جذب دانش‌آموزان به درس و مدرسه موثر ارزیابی کرد.

او گفت: در حال حاضر ۱۷۶ هزار دانش آموز در پایه‌های اول تا ششم مقطع ابتدایی در مدارس استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ز



۱۷۶ هزار دانش آموز ابتدایی در مدارس استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.