میر محمدی از تشکیل ۸۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تخلفات در بازه زمانی شروع سهمیه‌بندی سوخت گزارش‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید علی‌اصغر میر محمدی رئیس تعزیرات حکومتی دامغان بابیان اینکه ۸۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی در دامغان تشکیل‌شده است، گفت: این پرونده‌ها از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت و وضعیت حاکم بر بازار با دریافت گزارش‌های مردمی به سازمان‌های نظارتی شامل بازرسی صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و اجرای گشت‌های مشترک رخ‌داده است.

او افزود: عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور مهم‌ترین تخلف از سوی صاحبان صنوف لوازم‌یدکی، سوپرمارکت و لوازم‌آرایشی و بهداشتی در دامغان را شامل می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی دامغان بابیان اینکه متخلفان این پرونده‌ها به پرداخت سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه محکوم شدند، ابراز داشت: طی هفت‌ماهه گذشته از سال جاری، متخلفان اقتصادی در دامغان سه میلیارد و ۸۰ میلیون و ۳۰۷ هزار ریال جریمه پرداخت کردند.

میر محمدی به اجرای گشت‌های مشترک با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت اشاره و تصریح کرد: اجرای این گشت‌ها باهدف رصد و پیمایش بازار به‌صورت همیشگی و نامحسوس برگزار می‌شود و با اتخاذ تصمیم‌های جدید رویکرد تشدید نظارتی بر بازار ادامه خواهد یافت.

او میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در اداره تعزیرات دامغان را ۹ روز بیان کرد و افزود: در شهرستان بیش از پنج هزار واحد صنفی با ۱۵ اتحادیه وجود دارد که زیر نظر اتاق اصناف فعالیت دارند.

انتهای پیام/ح

در شهرستان دامغان بیش از پنج هزار واحد صنفی با ۱۵ اتحادیه وجود دارد

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.