فرماندار زابل گفت: هفت هزار نفر به طور مستقیم متشکل از اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی در حوزه انتخابیه زابل مسئولیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

هفت هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات زابل را برعهده دارند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا گنجی فرماندار زابل در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از چند ماه گذشته با برگزاری نشست‌های مختلف مقدمات و زیرساخت‌های برگزاری انتخابات سالم و پرشور با حضور فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه زابل برگزار شده است.

او  بیان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی میان پنج فرمانداری زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز برای تبادل اخبار تا پایان انتخابات برقرار است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتخابات به صورت مستقیم توسط مردم برگزار می‌شود گفت: همزمان با آغاز نام‌نویسی ۳۰ نفر از اقشار مختلف مردم و معتمدان منطقه سیستان به هیات نظارت معرفی که پس از تشکیل نشست این تعداد به ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و ۵ نفر علی البدل رای می‌دهد.

او  تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم و امانتداری از آرای مردم مورد تاکید مسئولان کشور است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک رای از مردم جابه جا شود.

گنجی اظهارداشت: هیات اجرایی، نظارت و بازرسی برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند و شعبه مستقل رسیدگی به تخلفات انتخابات در دادگاه پیگیر این تخلفات است.

او تصریح کرد: مردم هر گونه تخلف از سوی داوطلبان و طرفداران آن‌ها را به صورت مستند به حوزه انتخابیه زابل در طول برگزاری انتخابات اعلام کنند.

فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی به هیچ عنوان نمی‌توانند از امکانات دولتی در ساعات اداری و غیر اداری برای نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۰۷:۱۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
تورو خدا اینتر نت رو وصل کنید.
همه ی استان های کشور وصل شدن. به جز این استان.
آخرین اخبار