امکان صدور کارت هوشمند وانت بار در جنوب کرمان فراهم شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: به منظور ساماندهی ناوگان وانت بار، ازین پس امکان صدور کارت هوشمند و اخذ بارنامه جهت وانت بار در جنوب کرمان میسر است.

امکان صدور کارت هوشمند وانت بار در جنوب کرمان فراهم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به الزامی بودن دریافت کارت هوشمند و بارنامه توسط ناوگان وانت بار از سال ۱۳۹۴ و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته و گذشت زمان مناسب برای تطبیق این دسته ناوگان با ضوابط قانونی، طی هماهنگی صورت گرفته با قرارگاه پلیس راه در سال جاری از تردد ناوگان وانت بار حامل بار فاقد بارنامه در جاده‌های برون شهری ممانعت می‌شود.

او افزود: لازم است مالکین و رانندگان این دسته ناوگان که قصد فعالیت در جاده‌های بین شهری را دارند، هر چه سریعتر برای دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان به دفتر پیشخوان امام حسین (ع) جیرفت مراجعه کنند.

محمودی بیان کرد: بر اساس تکالیف مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تسهیل فرآیند صدور بارنامه برای وانت بار‌ها و حذف واسطه‌ها در نحوه فعالیت ناوگان وانت بار در جاده‌های برون شهری امکان صدور بارنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل فراهم شده است و برای رفاه رانندگان این دسته ناوگان، بزودی سیستم صدور بارنامه الکترونیکی وانت بار‌ها توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور راه اندازی و فعال خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تصریح کرد: ارائه هرگونه خدمات به ناوگان حمل و نقل وانت بار‌ها با توجه به پیمایش و صدور بارنامه صورت خواهد گرفت.

محمودی گفت: با توجه به بهره بری از خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ناوگان‌های تحت پوشش، از قبیل بیمه رانندگان، بیمه بار، استفاده از سهیمه لاستیک و... و جلوگیری از فرار بار و ساماندهی وتوازن در قیمت حمل محصولات کشاورزی صاحبان ناوگان‌های وانت بار برای ثبت نام واخذ کارت هوشمند به دفتر پیشخوان مشخص شده مراجعه کنند.

شماره تماس ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ داخلی ۱۵۴ اداره کالای این اداره کل در ساعات اداری پاسخگوی رانندگان است.
انتهای پیام/ح


کارت هوشمند وانت بار درجنوب کرمان صادر می شود

برچسب ها: کارت ، وانت بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.