معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: کیفیت غذاها در سلف دانشگاه به صورت چند جانبه رصد می‌شود.

رصد چند جانبه کیفیت غذای سلف دانشگاه تهرانسعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران و استاد دانشکده حقوق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعتراضات دانشجویان به کیفیت نامناسب غذای سلف این دانشگاه اظهار کرد: این اعتراضات به کیفیت غذای برخی از سلف‌های دانشکده دانشگاه تهران وجود داشته است.

او با اشاره به اینکه در داخل دانشگاه تهیه مواد غذایی نداریم افزود: در این خصوص تیم‌هایی در حال رصد کردن هستند تا اگر کیفیت غذایی مناسب نباشد، بلافاصله رسیدگی شود.

حبیبا ادامه داد: طی مناقصه‌ و طبق اسناد بالادستی، تهیه‌ی غذای سلف دانشگاه به پیمانکار داده شد تا غذایی با کیفیت خوب تحویل دهد.

او با توجه به اعتراضات موجود در برخی از سلف‌های دانشگاه تهران گفت: طی هفته‌های گذشته به پیمانکاران در خصوص کیفیت نامناسب غذای سلف دانشگاه تذکراتی داده شد که در صورت عدم توجه به این موضوع، آن‌ها جریمه و در پایان عزل خواهند شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: ۱۶ سلف در دانشگاه تهران وجود دارد که تمامی دانشجویان و شورای صنفی بر روی آن‌ها نظارت دارند و گزارش می‌دهند که در مجموع سلف مهر و سلفی در خارج از دانشگاه از کیفیت غذای نامناسب برخورداربودند.


بیشتر بخوانید: دلایل احتمالی مسمومیت دانشجویان علوم پزشکی/ درمان سرپایی بیش از ۱۰۰ دانشجو


حبیبا افزود: در حال حاضر کیفیت غذا خوب است و از هفته گذشته تاکنون گزارشی در خصوص نامطلوب بودن کیفیت غذا نرسیده است. اکنون تیم نظارتی وارد عمل شده و مسائل را چند جانبه رصد می‌کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: توانستیم با همکاری گروه نظارت دانشجویی و مرکز بهداشت مسائل مربوط به سلامت و رعایت بهداشت را مدیریت و رسیدگی کنیم و دانشجویان هم می‌توانند مسائل موجود را جهت رسیدگی به ایمیل رئیس دانشگاه و یا ایمیل مدیرکل امور دانشگاهی ارسال نمایند.

او اظهار کرد: برای رفع مسائل و مشکلات دانشجویان ملاقات حضوری بسیاری داریم که از طریق شورای صنفی دانشگاه که مهم‌ترین وظیفه آن‌ها توجه به غذای سلف دانشگاه و ... است به جهت اهمیت سلامت دانشجویان بر اساس گزارش‌های آن‌ها رسیدگی می‌کنیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار