طلب استقلالی‌ها از باشگاه ترابزون اکنون دردسر ساز شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسئولان باشگاه استقلال برای عقد قرارداد در ابتدای فصل با استراماچونی رقم ۸۸ هزار یورو طلب خود از باشگاه ترابزون را به صورت نقد از فردی در ترکیه دریافت می کنند تا امضای مرد ایتالیایی را پای برگه عقد قرارداد را امضا کند.

با این وجود استقلالی ها هم بعد از مذاکره با یک فرد ایرانی مقیم ترکیه چک را در اختیار وی قرار داده و مبلغ ۸۸ هزار یورو را به صورت چک به او تحویل می دهند در حالیکه استقلالی‌ ها بعد از این اتفاق و در فاصله چند روز مانده به موعد چک با ارسال نامه‌ ای به باشگاه ترابزون اعلام کردند رقم چک یعنی همان ۸۸ هزار یورو را به حساب خلیل‌ زاده در ترکیه واریز کنند و از پاس کردن این چک به فرد دیگر خودداری کنند.

با توجه به اتفاقات رخ داده اکنون فرد ایرانی مقیم ترکیه چندین ماه است که با مسئولان باشگاه استقلال تماس می‌گیرد اما پاسخی از آنها دریافت نمی‌ کند و به همین دلیل با شکایت از باشگاه استقلال، از سفارت ایران در ترکیه خواسته تا این موضوع را پیگیری کند.

پیگیری های صورت گرفته از مدیران باشگاه استقلال انجام شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جریان هیچ یک موارد از انتقال پول به فرد دیگر و پرداخت ۸۸ هزار یورو به یک ایرانی مقیم در ترکیه نیست، خلیل زاده حدود ۶۰ روز به دلیل بیماری همسر خود در تهران حضور ندارد و اکنون هم از چکی که از سوی باشگاه به فردی به نام ارین خانی به وی انتقال پیدا کرده و باشگاه ترابزون صادر کرده نیست و او بی اطلاع است.

البته در این میان ۸۸ هزار یورو انتقال پول ترابزون در حساب خلیل زاده موجود است و رئیس هیئت مدیره در آخرین بررسی ها قرار بوده این رقم را صرف پرداخت طلب استراماچونی کند و اکنون فردی مدعی شده که خواستار دریافت ۸۸ هزار دلار است.

به هر حال خلیل زاده رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال به طور شخصی نمی تواند رقم ۸۸ هزار دلار را به حساب فردی به نام آرین خانی حتی با در اختیار داشتن سند و مدرک از سوی این فرد مقیم در ترکیه ای واریز کند و به طور حتم این انتقال نیاز به تصویب هیئت مدیره باشگاه و نامه رسمی از سوی مدیر عامل باشگاه را دارد. طبق قانون حق طبیعی رییس هیئت مدیره خواهد بود که به هر حسابی موجودی ۸۸ هزار یورویی باشگاه را واریز نکند مگر همه چیز طبق قانون و طبق نامه رسمی از باشگاه باشد.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - استقلال ۲/ نورافکن چراغ صدرنشینی آبی پوشان را خاموش کرد


انتهای پیام/

بی اطلاعی خلیل زاده از طلب کار ایرانی مقیم در ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار