معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: ما نمایندگانی می‌خواهیم که حرف مردم را بزنند.

نمایندگان مجلس، باید هم‌رای با مردم شوندسید محمود نبویان عضو جبهه پایداری و معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه هدف شما از شرکت در ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی چیست گفت: اکنون وضعیت اقتصادی مردم بسیار بد است، اختلاس و رشوه گیری در جامعه موج می زند.

او ادامه داد: آقای روحانی اعلام کرد که کاری می‌کنیم که شما به ۴۵ هزار تومان نیاز نداشته باشید، اکنون اعلام کردند که ۶۰ درصد فقیر در ایران وجود دارد. همه مردم می گویند این دولت دو ویژگی دارد، نمی‌توانیم و نمی‌شود! 

نبویان در ادامه افزود: دولت گفت اگر برجام امضا شود مشکلات ما حل می شود؛ این یعنی همسایه باید مشکل ما را حل کند، آن هم همسایه دور. نکته دوم این است که دولت نفت می‌فروشد. یک زمانی که نفت به فروش نمی‌رود، نمی‌داند چه کند؛ سال قبل بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت به فروش رفت اما امسال دیدند این مقدار فروش نمی‌رود و در نهایت دست در جیب مردم بردند و یا از صندوق توسعه ملی برداشت کردند.

عضو جبهه پایداری گفت: تحریم‌ها، فشار‌های بسیاری بر مردم آورده است؛ اگر بخواهیم دولت درستی داشته باشیم، نیازمندمجلس درستی هستیم. متاسفانه نمایندگان مجلس وکیل دولت هستند؛ اما ما می خواهیم نمایندگان حرف مردم را بزنند، دغدغه بنده این است که ما باید هم‌رای با مردم شویم؛ نمی‌شود پشت ماشین ضد گلوله بنشینید و بگویید من وضعیت را ارزیابی کردم.

نبویان تصریح کرد: ما نمایندگان ملت می‌خواهیم به عنوان فردی که هرچه از دستمان بر می‌آید مصالح درستی که برای ملت است را انجام می‌دهیم؛ البته دو دوره ما مشکلات را فریاد زدیم و گوش ندادند؛ ان‌شاالله این دوره بتوانیم با توکل بر خدای متعال بر مردم انجام وظیفه کنیم. بهتر از این مردم نداریم و آدم هر چه نوکری برای این مردم کند، می‌ارزد.

او در پاسخ به این سوال که داوطلبان برای ثبت نام چه ویژگی باید داشته باشند گفت: به نظر من آن کسی که میلیاردی خرج می‌کند معلوم نیست که بتواند نماینده مردم باشد. آنهایی که اکنون با گروه و جناح هایی بستند، آنها هم نمی‌توانند نماینده ملت شوند. ما نباید از اعتبار صندلی مجلس شان پیدا کنیم، بلکه باید به صندلی مجلس اعتبار و شأن بدهیم، زندگی نامزدها باید در سطح زندگی مردم باشند و واقعاً برای خدمت به مردم به صحنه بیایند. باید ساده زیست باشند، دوتابعیتی نباشند و البته به فکر خارج نباشند، به فکر داخل باشد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار