مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از شناسایی ۱۵۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اردبیل خبر داد.

علی حسین احدی عالی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: در طول ۸ ماهه نخست امسال در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تعداد ۱۵۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده که از این تعداد ۱۴ مورد به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مذکور قلع و قمع گردیده و مابقی موارد شناسایی شده در دست اقدام است.

او سطح اراضی آزادشده را بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: حفظ زمین‌های کشاورزی یکی از وظایف مهم این دستگاه می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل تصریح کرد: ما امانتدار اراضی کشاورزی هستیم و باید بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده داشته باشیم.

احدی عالی هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و افزود: مردم باید نسبت به این موضوع آگاه شوند و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.

او در پایان از تمامی مالکین زمین‌های کشاورزی در خواست کرد تا قبل از هر گونه تغییر کاربری برای اخذ مشاوره و مجوز‌های قانونی به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های حوزه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ح

اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.